گجت و پوشیدنی

ردمی واچ 4 و بادز 5 پرو معرفی شدند

ردمی امروز یک رویداد بزرگ در چین برگزار کرد که در آن گوشی‌های هوشمند جدید سری Redmi K70 را در کنار دو پوشیدنی هوشمند جدید – ردمی واچ 4 و بادز 5 پرو دریافت کردیم. ردمی واچ 4 با یک پنل AMOLED بزرگ 1.96 اینچی و بسیاری از استایل های بند ساعت منظم، ظاهری بازطراحی شده به ارمغان می‌آورد، در حالی که بادز 5 پرو صدای با وضوح Hi-Res، حذف نویز فعال و حداکثر 38 ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد.

ردمی واچ 4

ردمی واچ 4 دارای صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED با وضوح 390 در 450 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این پنل حداکثر روشنایی 600 نیت دارد و از عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند. این اولین ساعت ردمی است که بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم دارد و همچنین ضد آب 5ATM است.

HyperOS شیائومی بخش نرم‌افزار را پوشش می‌دهد و شما همچنین از موقعیت‌یابی GNSS، NFC و اتصال بلوتوث 5.3 بهره می‌برید. واچ 4 نظارت بر سلامت معمول شما را با پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس پوشش می‌دهد. شما همچنین برای پایش فعالیت با بیش از 150 حالت ورزشی تنظیم شده‌اید که می‌توانید از میان آن‌ها، تمرین‌های صوتی و برنامه‌های ریکاوری را انتخاب کنید.

واچ 4 یک باتری 470 میلی آمپر ساعتی دارد که باید تا 10 روز با AOD و تمام ویژگی‌های نظارت سلامت فعال یا تا 20 روز با استفاده سبک‌تر دوام بیاورد. ردمی واچ 4 در چین 500 یوان (70 دلار) قیمت دارد و از وب سایت رسمی شیائومی در دسترس است.

ردمی بادز 5 پرو

ردمی بادز 5 پرو با طراحی سنتی درون گوشی همراه بوده و درایورهای پویا را با تویترهای 10 میلی‌متری به همراه پوشش سرامیکی و ووفرهای 11 میلی‌متری با روکش تیتانیوم به ارمغان می آورد. هر هدفون از پخش صدای LHDC 5.0 Hi-Res پشتیبانی کرده و حذف نویز فعال دارد که تبلیغ می‌شود تا 52 دسی‌بل را کاهش می‌دهد.

Buds 5 Pro از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شود، در حالی که نسخه ویژه e-Sports با فرستنده جداگانه USB-C 2.4Ghz عرضه شده که تاخیر را به 20 میلی ثانیه کاهش می دهد. عمر باتری ترکیبی بین هدفون ها و کیس شارژ 38 ساعت با 6.5 ساعت از هدفون ها در حالت ANC روشن و 10 ساعت با خاموش بودن رتبه بندی شده است. این ایربادز در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و مشکی/نارنجی و با قیمت 500 یوان (70 دلار) در چین به فروش می‌رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا