گجت و پوشیدنی

گارمین ویوواکتیو 5 با عمر باتری 11 روزه معرفی شد

گارمین جدیدترین ساعت هوشمند Vivoactive 5 خود را با طراحی سبک وزن با قاب آلومینیومی آنودایز شده و همان ردیابی فعالیت پیشرفته که گارمین به آن معروف بوده، معرفی کرد. Vivoactive 5 دارای صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی AMOLED با وضوح 390 در 390 پیکسل و محافظ گوریلا گلس 4 است. وزن این ساعت فقط 23 گرم بوده تا 5 متر در زیر آب دوام می آورد.

جدیدترین عضو فعال زنده می تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و خواب شما را نظارت کند. نظارت خواب با بینش شخصی خواب و ردیابی چرت همراه است. این ساعت از بیش از 30 برنامه پایش ورزش با GPS داخلی پشتیبانی می کند. Vivoactive 5 همچنین پیشرفت ورزش شما را کنترل و زمان های ریکاوری بعد از تمرین و جلسات مدیتیشن هدایت شده را پیشنهاد می کند.

گارمین یک باتری بدن اضافه کرد که سطوح انرژی شما را بر اساس گزارش های خلاصه شده که استرس، بار تمرینی و داده های بازیابی را در نظر می گیرد، ردیابی می کند. یک گیرنده NFC با پشتیبانی از Garmin Pay وجود دارد و می‌توانید با دستگاه‌های iOS و اندروید همگام شوید. شما 4 گیگابایت حافظه داخلی دریافت می کنید که می تواند برای ذخیره موسیقی از Spotify، Amazon Music و Deezer استفاده شود.

این ساعت از مدیریت اعلان ها پشتیبانی می کند و همچنین می توانید در صورت جفت شدن با دستگاه اندرویدی، پیام ها را روی صفحه تایپ کنید. همچنین می‌توانید واچ فیس ها و برنامه‌های اضافی را از فروشگاه Garmin Connect IQ دانلود کنید. عمر باتری در حالت ساعت هوشمند تا 11 روز رتبه بندی شده است. Garmin vivoactive 5 در رنگ های مشکی، سفید، ارکیده و سرمه ای عرضه می شود. قیمت 300 دلار / 300 یورو / 260 پوند تعیین شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا