موبایل و تبلت

هواوی انجوی 70 معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، هواوی امروز گوشی هوشمند Enjoy 70 را در چین معرفی کرد. این گوشی مجهز به یک ال سی دی 6.75 اینچی اچ دی پلاس بوده و در کمال تعجب از پشتیبانی AOD برخوردار است. همچنین دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

دوربین پشتی دستگاه از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم عامل HarmonyOS 4 را اجرا می کند. هواوی به پردازنده و مقدار رم اشاره ای نکرده، اما حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. با این حال، VMall می گوید که این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته ای در زیر کاپوت است. شایعات ادعا می‌کردند که پردازنده Kirin 710A در راس آن قرار دارد.

هواوی انجوی 70 دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره بوده و دکمه Enjoy X را در قاب سمت چپ خود دارد. برنامه‌های پرکاربرد را با یک بار فشار نشان می‌دهد، در حالی که دوبار کلیک یا فشار طولانی مستقیماً برنامه‌ها را باز می‌کند. سوخت کل پکیج یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی است. هواوی Enjoy 70 در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی عرضه می‌شود. مدل 128 گیگابایتی آن 1199 یوان (170 دلار) قیمت دارد، در حالی که نسخه 256 گیگابایتی آن به قیمت 1399 یوان (195 دلار) ارائه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا