موبایل و تبلت

iOS 17.2 منتشر شد: پشتیبانی از شارژر Qi2 و ضبط فضایی

اپل اکنون iOS 17.2 را عرضه کرده و چندین به روز رسانی قابل توجه از جمله اپلیکیشن جدید Journal، پشتیبانی از شارژ Qi2، ضبط فضایی در سری آیفون 15 پرو و به روزرسانی های دوربین، دکمه اکشن و برنامه آب و هوا را به همراه دارد. به‌روزرسانی جدید با حجم 1.49 گیگابایت ارائه شده و در آیفون Xs یا دستگاه‌های جدیدتر موجود است. اپل یک نسخه مرحله‌ای را دنبال می‌کند، بنابراین برخی از کاربران ممکن است نیاز داشته باشند کمی بیشتر منتظر بمانند تا به‌روزرسانی در دستگاهشان در دسترس باشد.

اپلیکیشن Journal جدیدترین اپلیکیشن سلامت و تندرستی اپل است که به کاربران اجازه می‌دهد در روز خود فکر کنند و قدردانی را تمرین کنند. این برنامه می‌تواند از داده‌های تلفن شما مانند مکان‌ها، عکس‌ها یا تمرین‌ها برای توسعه “لحظه‌ها” استفاده کند که به شما در نوشتن درخواست‌های پیشنهاد کمک می‌کند.

اپل همچنین در حال به روز رسانی دکمه Action در سری آیفون 15 پرو با اضافه کردن گزینه Translate است. مدل‌های آیفون 15 پرو اکنون می‌توانند Spatial Video را ضبط کنند که در Apple Vision Pro پشتیبانی می‌شود. اپل همچنین به بهبود سرعت فوکوس تله فوتو در سری 15 پرو می بالد. Messages یک ویژگی جمع‌آوری پیدا می‌کنند که به شما امکان می‌دهد اولین پیام خوانده نشده را از طریق یک فلش بخوانید. اپل همچنین گزینه های جدید برچسب و سفارشی سازی Memoji را اضافه کرد.

The Weather ویجت های جدید، اسنپ شات های نقشه باد و میزان بارش باران و برف به دست آورد. برخی از پیشرفت‌های زیر رادار در iOS 17.2 شامل پشتیبانی از شارژر Qi2 برای آیفون 13 و بالاتر، اصلاحات شارژ بی‌سیم در خودروهای خاص و بهبود AirDrop است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا