کنسول و بازی

پشتیبانی از هدست های متا کوئست به Xbox Cloud Gaming افزوده شد

بیش از یک سال پیش، در اکتبر 2022، مایکروسافت و متا به طور مشترک اعلام کردند که سرویس Xbox Cloud Gaming به هدست‌های Meta Quest VR اضافه می‌شود. امروزه دارندگان هدست‌های Meta Quest 2، Meta Quest 3 و Meta Quest Pro می‌توانند در نهایت اپلیکیشن Xbox Cloud Gaming را به هدست‌های خود اضافه کنند و صدها بازی را از این سرویس پخش و اجرا کنند.

Xbox Cloud Gaming همچنان به اشتراک پولی سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیاز دارد. سایت Xbox Wire جزئیاتی در مورد اینکه چگونه دارندگان Meta Quest می‌توانند این روش جدید را برای اجرای بازی‌های Xbox راه‌اندازی کنند، ارائه کرد:

به سادگی برنامه Xbox Cloud Gaming (بتا) را از فروشگاه Meta Quest دانلود کنید و سپس آموزش را دنبال کنید تا آن را با کنترلر پشتیبانی شده خود متصل کنید. Meta Quest می تواند با دستگاه های مختلفی از جمله کنترلرهای بی سیم ایکس باکس با پشتیبانی از بلوتوث کار کند. پس از متصل شدن، برای شروع بازی، با عضویت فعال Xbox Game Pass Ultimate به حساب مایکروسافت خود وارد شوید! اگر عضویت ندارید، امروز برای یک دوره آزمایشی ثبت نام کنید.

این برنامه به دارندگان هدست Meta Quest اجازه می‌دهد تا نمای نمایشگر را از چهار اندازه مختلف تنظیم کنند. کاربران متا کوئست 3 و پرو همچنین می‌توانند آن را تنظیم کنند تا عناوین Xbox Cloud Gaming قابل استریم باشند در حالی که هنوز هم می‌توانند دنیای بیرون را با ویژگی استریوسکوپی تمام رنگی Passthrough هدست‌ها ببینند. این ویژگی همچنین می تواند با کنترلرهای پلی استیشن 4 و نینتدو سوئیچ پرو استفاده شود و پشتیبانی از کنترلرهای پلی استیشن 5 در تاریخ بعدی اضافه خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا