نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام حذف فالوورهای اسپم را آسان تر می کند

متا در حال ارائه مجموعه ای از ابزارهای جدید در اینستاگرام است که به کاربران امکان کنترل بیشتری بر روی میزان محتوای هرزنامه و ربات هایی که در فیدهای خود خواهند دید، می دهد. همچنین به افراد گفته می شود که آیا چیزی که پست کرده اند مطابق با دستورالعمل های انجمن است. ابزارهای جدید به تدریج در هفته های آینده معرفی خواهند شد.

اینستاگرام سیستم تشخیص خودکار خود را توسعه داده و بهبود بخشیده که اسپم را در نظرات، برچسب‌ها، بازدیدهای داستان و دنبال‌کنندگان بررسی می‌کند. سیستم های تعدیل، دنبال کنندگان جعلی و محتوای پر از هرزنامه را علامت گذاری می کنند و به کاربران این امکان را می دهند که آن موارد را به صورت انبوه حذف کنند تا در وقت کاربران صرفه جویی شود.

هر اکانت مشکوک به هرزنامه یا ربات در یک صندوق ورودی جداگانه برای بررسی شما فیلتر می‌شود و اگر حسابی اسپم نباشد، می‌توانید درخواستی را تأیید کنید و به لیست زیر اضافه می‌شوند. در غیر این صورت پس از 30 روز تمامی حساب ها به صورت خودکار حذف خواهند شد. پست‌های پروفایل هایی که به‌عنوان هرزنامه برچسب‌گذاری می‌شوند، در حساب‌های سازندگان محتوا ظاهر نمی‌شوند مگر اینکه تایید شوند. دارنده حساب می تواند هر درخواست برچسب پرچم گذاری شده توسط سیستم را مشاهده، حذف انبوه یا تایید کند.

اینستاگرام همچنین در صورت شناسایی پست هایی که خط مشی های محتوای خود را نقض می کند، اعلان های درون برنامه ای ارسال می کند. این به‌دنبال آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام است که نشان می‌دهد چه زمانی پست‌ها در صفحه کاوش مسدود می‌شوند، که باید صاحبان حساب را از تکرار آن اشتباهات باز دارد. با این حال، اینستاگرام برای استوری اعلام کرد که همچنان در حال آزمایش پنهان کردن نماها از حساب‌هایی است که پلتفرم آن را اسپم می‌داند. این شرکت قبلاً ابزار “کلمات پنهان” را در سال 2021 معرفی کرده بود که پیام های حاوی کلمات کلیدی مشکوک را پنهان می کند. در آپدیت بعدی، اینستاگرام اعلام کرد که از طریق ابزار پیشرفته فیلترینگ نظرات، شروع به ویرایش هرزنامه های مشکوک می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا