موبایل و تبلت

لیست احتمالی 117 دستگاه واجد شرایط شیائومی برای دریافت آپدیت HyperOS

یکی از بازیگران شناخته شده در صنعت گوشی های هوشمند، شیائومی است. نسخه پایدار آپدیت مورد انتظار HyperOS در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید متعددی را به همراه داشته باشد که نویدبخش بهبود تجربه کاربر است.

با این حال، تا کنون شیائومی در مورد لیست دستگاه هایی که آپدیت HyperOS را دریافت می کنند، اعلام رسمی نکرده است. در این مقاله جامع، نگاهی خواهیم داشت به دستگاه‌هایی که احتمالاً به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، دستگاه‌هایی که ممکن است از دست بدهند و عواملی که بر این تصمیم‌ها تأثیر می‌گذارند. اگر مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی HyperOS برای دستگاه شیائومی، پوکو یا ردمی خود هستید، برای مروری دقیق از وضعیت به خواندن ادامه دهید.

بیایید با بحث درباره دستگاه‌هایی که احتمال بالایی برای دریافت به‌روزرسانی HyperOS دارند، شروع کنیم. شیائومی در طول تاریخ متعهد به ارائه به‌روزرسانی‌ها به کاربران خود بوده است، به‌ویژه برای دستگاه‌هایی که نسبتاً اخیراً به‌روزرسانی شده‌اند یا برای مدت طولانی وعده به‌روزرسانی‌ها را داده‌اند. در ادامه جزئیاتی از دستگاه های شیائومی، پوکو و ردمی وجود دارد که انتظار می رود به HyperOS ارتقا داده شوند:

یکی از برندهای پیشرو شرکت شیائومی، خود شیائومی، تعداد زیادی دستگاه دارد که احتمالاً به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که مدل‌های پریمیوم شیائومی جزو اولین مدل‌هایی خواهند بود که در سال 2023 به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های قدیمی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز در سال 2024 از این روند پیروی کنند. شیائومی همواره به سری پرچمداران خود نسبت به سری ردمی اولویت داده است.

برند فرعی شیائومی پوکو به دلیل دستگاه‌های با ارزش در بخش اقتصادی خود محبوبیت زیادی کسب کرده است. در حالی که دستگاه‌های POCO در لیست به‌روزرسانی‌های HyperOS هستند، شایان ذکر است که عرضه به‌روزرسانی برای دستگاه‌های POCO در مقایسه با دستگاه‌های شیائومی کمی کندتر خواهد بود.

دیگر برند فرعی شیائومی، ردمی، دارای طیف گسترده ای از دستگاه ها است که برای بخش های مختلف بازار جذاب است. رویکرد شیائومی برای به‌روزرسانی دستگاه‌های ردمی بین بازارهای چین و جهانی متفاوت است. در چین، شیائومی تمایل دارد دستگاه های ردمی را برای به روز رسانی در اولویت قرار دهد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که شیائومی در مورد به‌روزرسانی‌های HyperOS، بازار چین را برای دستگاه‌های ردمی در اولویت قرار می‌دهد.

منبع
xiaomiui
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا