نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن تردز سرانجام به کاربران اروپایی رسید

شبکه اجتماعی Threads متعلق به متا سرانجام در اروپا و به طور خاص تر، 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در دسترس است. رقیب توییتر (که اکنون X نامیده می شود) تابستان گذشته وارد بریتانیا و آمریکا شد و در اولین هفته از وجود خود به 100 میلیون کاربر ثبت شده رسید. کاربران ثبت نام شده و غیر ثبت نام شده می توانند به آن در threads.net دسترسی داشته باشند، در حالی که دارندگان گوشی های هوشمند می توانند این اپلیکیشن را برای تجربه کامل از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنند.

تاپیک ها کاملاً به اینستاگرام گره خورده اند و شما نمی توانید بدون حساب اینستاگرام تاپیک ارسال کنید. هر دو اپلیکیشن به شدت با یکدیگر ادغام شده اند و می‌توان به‌راحتی موضوع را به‌عنوان یک استوری، یک دایرکت مسیج یا حتی یک پست در اینستاگرام و برعکس به اشتراک گذاشت. با این حال، یک مشکل عمده با مقررات اتحادیه اروپا باقی مانده است. قانون بازارهای دیجیتال برای “همسطح کردن زمین بازی” و جلوگیری از سوء استفاده از Big Tech در ترجیح پلتفرم های خود معرفی شد.

متا باید تا مارس 2024 واکنش نشان دهد تا گره پیچیده ای را که پیوند بین فیس بوک، مسنجر، اینستاگرام و اکنون Threads است، باز کند. نحوه عملکرد Threads مشابه X است؛ یک کاربر می تواند پست کند، بازنشر کند، با دوستان خود به اشتراک بگذارد، DM بفرستد، و مهمتر از همه، مجموعه ای از پست ها را در یک موضوع ترکیب کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا