نرم افزار و اینترنت

بهترین اپلیکیشن های اندروید برای نوشتن یادداشت در هوم اسکرین

اگر به دنبال راهی سریع برای نوشتن یادداشت ها در تلفن اندرویدی خود هستید، ویجت هوم اسکرین بهترین گزینه شماست. در این مقاله بهترین اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد یادداشت ها را مستقیماً از هوم اسکرین خود بدون نیاز به باز کردن آنها بنویسید.

1. Jot

Jot اپلیکیشنی است که به شما امکان می‌دهد در هر جایی یادداشت بنویسید، مهم نیست چه برنامه‌ای در حال اجرا است. می توانید دفترچه یادداشت شناور را از پنل تنظیمات سریع راه اندازی کنید یا از ویجت نوار لانچ استفاده کنید. به لطف کنترل های بصری برنامه، می توانید به راحتی یادداشت ها را روی هوم اسکرین خود بکشید. کشیدن انگشت روی صفحه‌های مختلف، دفترچه یادداشت را نمی‌بندد، بنابراین می‌توانید بدون مزاحمت یادداشت برداری کنید.

در پنجره دفترچه یادداشت شناور، گزینه هایی برای ذخیره و حذف یادداشت، باز کردن یادداشت در ویرایشگر و تبدیل یادداشت به چک لیست را نیز خواهید یافت. همچنین می توانید یادداشت ها را به نوار اعلان سنجاق کنید. برای کمک به سازماندهی یادداشت های خود، Jot پوشه ها و گزینه های مرتب سازی را ارائه می دهد. این به پاکسازی ایده های شما پس از یادداشت برداری از صفحه اصلی کمک می کند.

Jot شماره تلفن های نوشته شده، آدرس های ایمیل و آدرس های اینترنتی را به لینک تبدیل می کند تا به شما کمک کند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنید. Jot با راه‌های متعدد برای راه‌اندازی پنجره یادداشت شناور، راه‌حلی عالی برای یادداشت‌برداری فوری، هر کجا که هستید، ارائه می‌کند.

2. Write Now

Write Now به درستی نامگذاری شده و حداقل حواس پرتی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید ایده ها را سریعتر بنویسید. ویژگی اصلی آن، NowPad، به عنوان یک پنجره شناور عمل می کند که می توانید مستقیماً از صفحه اصلی خود یادداشت برداری کنید. به سادگی اجازه نمایش روی برنامه های دیگر را فعال کنید، و همه چیز آماده است.

در طول فرآیند ستاپ، می‌توانید یک عمل تریگر را برای ایجاد دفترچه یادداشت شناور پیکربندی کنید. این عمل کشیدن انگشت را می توان در هر زمان انجام داد. Write Now به شما امکان می‌دهد موقعیت و ناحیه منطقه تریگر را تنظیم کنید تا از تند کشیدن‌های تصادفی جلوگیری کنید. رابط کاربری حداقلی این برنامه، آن را به یک برنامه یادداشت برداری عالی و ساده برای گوشی اندرویدی شما تبدیل می کند.

چندین ابزار اضافی از جمله دکمه تغییر اندازه و گزینه Select All برای چک لیست ها وجود دارد. برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، می توانید گذرواژه هایی را برای ایمن نگه داشتن اطلاعات خود تنظیم کنید. Write Now علیرغم عملکرد اولیه خود، ویژگی های مختلفی را برای کمک به مدیریت یادداشت های خود ارائه می دهد.

3. Sticky Notes Widget

Sticky Notes Widget یک اپلیکیشن عالی برای مشاهده یادداشت های خود در یک نگاه است. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد یادداشت هایی را از صفحه اصلی خود بنویسید و آنها را در هر کجا که دوست دارید پین کنید. هنگامی که ذهن شما پر از اطلاعات است، می توانید چندین یادداشت را به صفحه اصلی اضافه کنید و در هر زمان آنها را ویرایش کنید.

برای ایجاد و ویرایش یادداشت ها، ابتدا باید بدانید که چگونه یک ویجت را به دستگاه اندروید خود اضافه کنید. پس از قرار دادن ویجت، به سادگی روی آن ضربه بزنید تا یادداشت اضافه شود یا برای تغییر اندازه ویجت، آن را طولانی فشار دهید. ویجت Sticky Notes سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید یادداشت‌هایی را که با هوم اسکرین خود ترکیب می‌شوند، استایل دهید. می‌توانید رنگ متن و پس‌زمینه را تغییر دهید و برای تأکید بیشتر، قالب‌بندی پررنگ و ایتالیک را اعمال کنید. برای کمک به خوانایی، می توانید اندازه متن را نیز تغییر دهید.

اگر تغییرات مهم را از دست داده‌اید، می‌توانید از عملکرد بازیابی برای مشاهده و بازیابی ویرایش‌های گذشته استفاده کنید. برای تجربه یادداشت‌برداری انعطاف‌پذیر که سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهد، به ابزارک‌های Sticky Notes یک عکس بدهید.

4. Evernote

Evernote به عنوان یک راه حل قابل اعتماد یادداشت برداری برای افراد و مشاغل، شهرت زیادی دارد. علیرغم اینکه اپلیکیشن موبایل Evernote عمدتاً در ویندوز و مک استفاده می شود، ابزارهای منحصر به فردی برای افزایش بهره وری شخصی شما ارائه می دهد. ویجت نوار اقدام مجموعه ای از میانبرها را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد اقدامات را از هوم اسکرین انجام دهید.

گزینه Simple Note به شما امکان می دهد یک یادداشت (با عنوان) را بدون پیمایش به برنامه به فضای کاری خود اضافه کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد Simple Task یک کار فوری اضافه کنید. Evernote همچنین دو ویجت دیگر ارائه می دهد: یک Notes list و یک Tasks list.

Notes list یک لیست فیلتر شده از یادداشت ها را در کنار دکمه ای نشان می دهد که در آن می توانید یادداشت ها را از صفحه اصلی تایپ کنید. می توانید نتایج را با استفاده از یک برچسب یا یک نوت بوک فیلتر کنید. Tasks list می تواند به شما کمک کند در عین حال که می توانید یک کار را فوراً اضافه کنید، دیدگاه خوبی در لیست کارهای خود به دست آورید.

5. MultiNotes

MultiNotes یک اپلیکیشن یادآوری و یادداشت برداری ساده برای کمک به یادآوری جزئیات مهم است. ویژگی‌ها و میانبرهای مختلف آن می‌تواند به شما کمک کند بدون اینکه بیش از حد پیچیده باشد، از برنامه یادداشت‌برداری خود نهایت استفاده را ببرید. می توانید یادداشت های خود را با تغییر رنگ پس زمینه و رنگ و اندازه متن شخصی سازی کنید. آیا می خواهید روی متنی تأکید کنید؟ MultiNotes چندین رنگ برجسته برای کمک به برجسته شدن اطلاعات ارائه می دهد.

برای کمک به دسته‌بندی یادداشت‌های کوتاه، MultiNotes سه تخته برای جدا کردن یادداشت‌ها ارائه می‌کند: Main، Work و Family. اگر فردی فراموشکار هستید، MultiNotes دارای یک سیستم یادآوری صیقلی است که در آن می توانید یادآوری های متعددی را برای یادداشت های مختلف ایجاد و ردیابی کنید. MultiNotes همچنین داده های شما را با Google Drive همگام می کند، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن اطلاعات ارزشمند باشید.

6. Sticky Notes + Widget

Sticky Notes + Widget یک تجربه یادداشت برداری قابل تنظیم برای یادداشت ایده ها در زمانی که عجله دارید ارائه می دهد. چندین استایل یادداشت چسبنده وجود دارد، از جمله تمبرهای نماد که می توانید روی یادداشت ها سنجاق کنید. چه بخواهید یادداشت‌ها را تایپ کنید یا طرح ایجاد کنید، Sticky Notes + Widget این دو را با هم ترکیب می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا نقاشی‌ها را روی یک یادداشت تایپ کرده و ترسیم کنید.

ابزارهای مفید دیگری نیز وجود دارد، از جمله تراز و اندازه متن. حتی می توانید از میان مجموعه ای از فونت های شیک انتخاب کنید. برای ویرایش یادداشت، کافی است از صفحه اصلی روی ویجت ضربه بزنید تا پنجره بازشو باز شود. همچنین می توانید یادداشت ها را با رمز عبور قفل کنید و شفافیت را تغییر دهید. اگر به دنبال یک تجربه یادداشت برداری شخصی برای دسترسی بیشتر به یادداشت های خود هستید، Sticky Notes + Widget بهترین انتخاب است.

7. ColorNote

ColorNote یک مرکز سازمان یافته برای ذخیره یادداشت های کوتاه ارائه می دهد. می‌توانید یادداشت‌های نوشتاری ساده و فهرست‌های کارها را از هوم اسکرین یا داخل برنامه ایجاد کنید. این اپلیکیشن همگام سازی ابری را ارائه می دهد، بنابراین هرگز یادداشت های ارزشمند را از دست نخواهید داد. بهترین از همه، این برنامه کاملا رایگان است.

یکی از ویژگی های برجسته این اپلیکیشن، نمای تقویم است، بنابراین می توانید برنامه و وظایف خود را با هم مدیریت کنید. همچنین می توانید از برچسب های رنگی برای دسته بندی یادداشت ها استفاده کنید. با استفاده از ویجت یادداشت چسبنده ColorNote، می توانید یادداشت ها را از صفحه اصلی تایپ کنید. ویجت همچنین به شما امکان می دهد یادداشت ها را ویرایش کنید و بین آنها تغییر دهید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا