صوتی و تصویری

مانیتور جدید بنکیو Zowie XL2586X نرخ تازه سازی 540 هرتز و کنترلر ویژه دارد

بنکیو عضو جدیدی از سری مانیتور گیمینگ BenQ Zowie خود را به نام BenQ Zowie XL2586X عرضه کرده که نرخ تازه سازی 540 هرتز و یک کنترلر خاص دارد. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع برای استفاده افراد با قدهای مختلف بوده و از طریق کنترلر خارجی خود برای دستیابی به حالت های مختلف تصویر عمل می کند.

مانیتور Zowie XL2586X احتمالاً برای بازیکنان حرفه ای ورزش های الکترونیکی طراحی شده که از سرعت هیولایی دستگاه در هنگام رقابت بهره مند می شوند. به گفته بنکیو، مانیتور حتی در هنگام اجرای بازی های فوق سریع نیز می تواند عملکردی عالی داشته باشد. کناره های مانیتور حاشیه های تقویت شده ای دارد و نسبت کنتراست 1000:1 و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را برای نمایش روان بازی های ویدیویی به ارمغان می آورد.

بنکیو به خاطر تعداد زیادی مانیتور با کارایی بالا شناخته شده و مدل جدید در این دسته قرار می گیرد. نرخ تازه سازی بالای نمایشگر را فقط می توان در رایانه از طریق رابط های DP 1.4 یا HDMI 2.1 به دست آورد. مانیتور را می توان به کنسول پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X/S با حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز متصل کرد. سه پورت HDMI 2.1 و یک پورت DisplayPort 1.4 روی مانیتور وجود دارد. مانیتور BenQ Zowie XL2586X قرار است با قیمت 599 دلار در دسترس باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا