صوتی و تصویری

پروژکتور ال جی CineBeam Qube معرفی شد

درست قبل از رویداد CES 2024، ال جی به تازگی از مدل جدید پروژکتور خود رونمایی کرده است. CineBeam Qube (HU710PB) جدیدترین پروژکتور از سری محبوب CineBeam این برند بوده و ویژگی های قابل توجهی را ارائه می دهد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

پروژکتور جدید غول فناوری کره جنوبی از طراحی شیک و مینیمالیستی برخوردار است. همچنین بدنه آن دسته قابل چرخش 360 درجه دارد. برای پورت ها، شامل پورت HDMI با eARC، پورت های USB Type-C بوده و وزن آن به 1.49 کیلوگرم می رسد. LG CineBeam Qube علیرغم فرم جمع و جور خود، قادر است تصاویری تا اندازه 120 اینچ با وضوح UHD (3840 x 2160) به نمایش بگذارد. این پروژکتور قادر است تا 500 انسی لومن روشنایی تولید کند و نوید تصاویر واضح با کیفیت تصویر واضح را می دهد.

مشابه مانیتورهای هوشمند ال‌جی MyView، سری CineBeam Qube جدید نیز بر روی webOS 6.0 اجرا می‌شود. به عبارت دیگر، این نیز یک دستگاه مستقل است که برای عملکرد به دستگاه متصل نیاز ندارد. بنابراین کاربران می توانند انتظار دسترسی آسان به پلتفرم های استریم مورد علاقه خود مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، دیزنی پلاس، یوتیوب و دیگران را داشته باشند. از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به پشتیبانی از HDR10، پشتیبانی بی سیم برای اندروید و iOS، نسبت کنتراست 450000:1 و موارد دیگر اشاره کرد. متاسفانه قیمت این پروژکتور هوشمند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا