موبایل و تبلت

وان پلاس 9R و 8T به OxygenOS 14 به روز شد

نسخه پایدار OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید 14، سرانجام برای گوشی های هوشمند وان پلاس 9R و وان پلاس 8T منتشر شد. هر دو گوشی به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند که دارای برخی تغییرات جدید هیجان‌انگیز و ویژگی‌های اضافه شده است.

این به روز رسانی در حال حاضر برای نسخه های هندی هر دو گوشی هوشمند فعال است. کاربران بتای بسته و بتا باز ابتدا به‌روزرسانی پایدار را دریافت می‌کنند و سپس به تدریج آن را برای کاربران عادی عرضه می‌کنند. وان پلاس 8T نسخه فریمور KB2001_14.0.0.200 (EX01) و وان پلاس 9R نسخه فریمور LE2101_14.0.0.300 (EX01) را دریافت می کند.

تغییرات به‌روزرسانی برای هر دو گوشی یکسان بوده و شامل مواردی همچون افزودن ویژگی‌های جدید File Dock و Content Extraction می شود، که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها را بین اپلیکیشن ها بکشند و رها کنند و متن را به ترتیب از روی صفحه شناسایی و استخراج کنند.

چند روز طول می کشد تا به روز رسانی به همه کاربران برسد. با این حال، کاربران می توانند به صورت دستی با رفتن به تنظیمات Settings > About > Software Update > Check for Update، به روز رسانی را بررسی کنند. وان پلاس همچنین به کاربران توصیه می کند که حداقل 30 درصد از باتری و 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی خود را قبل از ارتقا به OxygenOS 14 رایگان نگه دارند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا