گوناگون

ربات جاروبرقی جدید سامسونگ می تواند کف های شما را با بخار تمیز کند

سامسونگ در نهایت نسخه جدیدی از جاروبرقی Jet Bot خود را ارائه می کند که آخرین بار در سال 2021 به روز شده است. Combo Jet Bot سفارشی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد و اولین ترکیب جاروبرقی و ربات پاک کننده از غول الکترونیک کره ای است. (این شرکت یک ربات موپ مستقل به نام Jetbot Mop دارد.)

سامسونگ قیمت یا تاریخ عرضه را اعلام نکرده و به نظر می رسد که ویژگی های ربات هنوز نهایی نشده است (در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ می گوید ربات “در حال حاضر در حال توسعه است” و ویژگی های آن در معرض تغییر هستند). Bespoke Jet Bot Combo یک ربات جاروبرقی و پاک کن با فرم فاکتور گرد و پایه شارژ خود خالی شونده و خود تمیز شونده به نام Clean Station است. این کار سطل ربات را خالی می کند و در حین شستن و خشک کردن دو پد پاک کن چرخان آن، مخزن آب آن را دوباره پر می کند.

این عملکرد تمیز کردن با بخار در میان جاروبرقی‌های ربات منحصر به فرد است و سامسونگ می‌گوید هنگامی که ربات با لکه‌های خشک شده روی کف‌های سخت مواجه می‌شود، می‌توان آن را روی موپ‌ها نیز اعمال کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، هنگامی که جاروبرقی لکه ای را تشخیص داد، به ایستگاه تمیز باز می گردد، پدهای پاک کن را با بخار و آب با دمای بالا گرم می کند و سپس با موپ های چرخان 170 دور در دقیقه، آلودگی را تمیز می کند.

مانند اکثر جاروبرقی‌های ربات پیشرفته، Bespoke Jet Bot Combo از هوش مصنوعی برای کمک به حرکت در خانه شما استفاده می‌کند. فناوری هوش مصنوعی سامسونگ که اولین بار در Jet Bot AI Plus معرفی شد، امکان جلوگیری از موانع ربات را فراهم می کند، به این معنی که می تواند وسایل معمول خانه را تشخیص دهد و در صورت لزوم از آنها اجتناب کند.

Combo دارای قابلیت تشخیص اشیا ارتقا یافته است و به گفته سامسونگ، می تواند اشیاء خانگی بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود تشخیص دهد، همچنین می تواند فضاهای مختلف خانه شما را تشخیص دهد و لکه های روی زمین را شناسایی کند. حسگر سه بعدی جدید امکان درایور دقیق تر را فراهم می کند. هوش ربات به انواع کف نیز گسترش می یابد. قابلیتی به نام AI Floor Detect به آن اجازه می‌دهد بین کف‌های سخت و موکت تمایز قائل شود و می‌تواند تعیین کند که آیا باید پدهای شوینده‌اش را برای رفتن روی فرش‌ها بلند کند یا به پایه برگردد و قبل از جاروبرقی فرش، آن‌ها را جدا کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا