انویدیا فناوری G-Sync خود را با GeForce Now به فضای ابری می آورد. به گفته انویدیا، این پشتیبانی به زودی اضافه خواهد شد و به مانیتورهای نرخ تازه سازی متغیر اجازه می دهد تا با نرخ استریم بازی های سرویس بازی ابری GeForce Now انویدیا مطابقت داشته باشند.

انویدیا برای اولین بار در سال 2021 از خروجی 120 فریم بر ثانیه در سطح RTX 3080 GeForce Now پشتیبانی کرد و به زودی این سرعت را در سرورهای RTX 4080 خود در سال گذشته به 240 فریم در ثانیه رساند. این توسط فناوری Reflex Nvidia پشتیبانی می‌شود که تأخیر سیستم را در بازی‌ها ارزیابی و کاهش می‌دهد. اکنون، همان فناوری Reflex برای کار با عناوین 4K و حالت‌های پخش 60/120 فریم بر ثانیه گسترش می‌یابد.

انویدیا می‌گوید: “هم با Cloud G-SYNC و هم Reflex، اعضا احساس می‌کنند که به طور مستقیم به SuperPOD‌های GeForce Now’s RTX 4080 متصل هستند و تجربه‌های بصری آن‌ها را روان‌تر، واضح‌تر و فراگیرتر از همیشه می‌کنند.” انویدیا همچنین گزینه استریمنگ 1440p را در اندروید ارائه می دهد که برای تبلت ها و گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگتر ایده آل است. اعضای GeForce Now همچنین می‌توانند دستگاه‌های اندرویدی خود را به یک دستگاه بازی قابل حمل تبدیل کنند و دستگاه خود را برای پخش بازی‌ها به یک مانیتور یا تلویزیون 1080p یا 1440p وصل کنند.

در حالی که عضویت پریمیوم GeForce Now Ultimate انویدیا مدت‌هاست که برای بازی‌های ابری چشمگیر بوده است، قیمت 19.99 دلاری در ماه برای هرکسی که می‌خواهد آن را قبل از تعهد به اشتراک امتحان کند، نقطه ورود بالایی است. انویدیا از اوایل فوریه شروع به ارائه مجوزهای روزانه خواهد کرد و به مزایای عضویت در اولویت GeForce Now یا Ultimate دسترسی خواهد داشت. بلیط های روز نهایی که شامل دسترسی بسیار مهم RTX 4080 می شود، با قیمت 7.99 دلار و اولویت با قیمت 3.99 دلار در دسترس خواهند بود.

همکاری انویدیا با مایکروسافت برای آوردن بازی‌های رایانه‌ای Xbox و Activision Blizzard به GeForce Now به زودی با اضافه شدن Diablo IV و Overwatch 2 ادامه می‌یابد. پشتیبانی از لانچر Battle.net نیز به زودی دنبال می‌شود. در حالی که Diablo IV با پشتیبانی از DLSS 3 راه اندازی شد، در ماه مارس نیز رهگیری پرتو را دریافت می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *