صوتی و تصویری

سامسونگ اولین اسپیکر Music Frame را برای همگام کردن با Frame TV معرفی کرد

تلویزیون فریم سامسونگ از زمان عرضه این محصول در سال 2017 به بخش کلیدی مجموعه سرگرمی های خانگی آن تبدیل شده است. این شرکت در طول سال‌ها چندین بار آن را ارتقا داده، اما در نمایشگاه CES 2024 در لاس‌وگاس، سامسونگ یک لوازم جانبی صوتی جدید را برای همراهی تلویزیون معرفی کرد که به عنوان ویترینی برای هنر و عکس‌ها عمل می‌کند.

این شرکت آن را Music Frame (HW-LS60D) می‌نامد: یک بلندگوی بی‌سیم که زمانی مانند همتای تلویزیونی خود به عنوان دکور خانه عمل می‌کند. اگرچه این دستگاه صفحه نمایش ندارد، در عوض عکس های چاپ شده یا آثار هنری را در خود جای می دهد که باید به صورت دستی تعویض کنید. با این حال، ایده اصلی یکسان است: یک قطعه لوازم سینمای خانگی با ظاهر یک قاب عکس.

در داخل دو ووفر، دو توییتر و دو درایور میان رده وجود دارد. آرایه بلندگوها قابلیت صدای Dolby Atmos را دارد و از فناوری SpaceFit سامسونگ برای کالیبره کردن صدا در اتاق استفاده می کند. این شرکت می‌گوید که قاب موسیقی “محدوده صدای شعاعی گسترده‌ای” دارد به طوری که می‌تواند صدای باکیفیتی را در هر کجا که اطراف آن نشسته‌اید ارائه کند. دو ووفر از عقب و چهار راننده دیگر در جلو فعال می‌شوند، تنظیمی که شرکت توضیح می‌دهد به صدای واضح و طبیعی اسپیکر کمک می‌کند.

Music Frame با فناوری Q-Symphony سامسونگ سازگار است که از بلندگوهای تلویزیون همراه با تجهیزات صوتی سینمای خانگی اضافی برای افزایش کیفیت کلی صدا استفاده می کند. Music Frame را می توان به عنوان یک بلندگوی بلوتوث یا Wi-Fi مستقل یا به عنوان بخشی از تنظیم سینمای خانگی در کنار تلویزیون سامسونگ یا نوار صوتی استفاده کرد. همچنین می‌توانید دو تا از آن‌ها را در دو طرف تلویزیون فریم به‌عنوان جفت استریو نصب کنید یا از Music Frame به‌عنوان بلندگوی عقب یا حتی به‌عنوان ساب ووفر استفاده کنید.

این دستگاه برای نصب به دیوار آماده است و اگر ترجیح می دهید آن را روی میز قرار دهید دارای پایه داخلی است. سامسونگ همچنین یک هاب کامل IoT را در Music Frame قرار داده و بلندگو را به صورت صوتی فعال کرده است تا بتوانید از دستیار مجازی خود برای کنترل موسیقی و موارد دیگر استفاده کنید. هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن قاب موسیقی وجود ندارد، اما معمولاً در مورد اعلامیه های محصولات سامسونگ در CES چنین است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا