موبایل و تبلت

سامسونگ دوربین های گلکسی اس 24 را با آپدیت آینده بهبود می بخشد

جدیدترین پرچمدار سامسونگ، سری گلکسی اس 24، طیف وسیعی از پیشرفت ها را هم در سخت افزار و هم در نرم افزار به ارمغان می آورد. با این حال، کاربران با چند مشکل جزئی در مورد دوربین مواجه شده‌اند و انتظار دارند برای رفع این مشکل به‌روزرسانی شود. خوشبختانه، سامسونگ به طور رسمی این نگرانی را پذیرفته و این مشکلات احتمالاً از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی حل خواهند شد.

نگرانی های مربوط به کیفیت دوربین در ابتدا توسط یکی از کاربران در انجمن رسمی سامسونگ مطرح شد. در پاسخ، یکی از مدیران فاش کرد که سامسونگ به طور فعال بر روی بهینه سازی دوربین گلکسی اس 24 بر اساس بازخورد ارزشمند کاربران جمع آوری شده از منابع مختلف کار می کند. آنها فاش کردند که در مقایسه با مدل های قبلی گلکسی اس، روی بهبود دقت رنگ و اصلاح “3D effect” کار می کنند.

در حالی که بازخورد کاربران حاکی از بهبود کلی در دوربین های S24 در مقایسه با S23 است، هنوز برخی از مشکلات گزارش شده وجود دارد. این شامل نویز و نوار در آسمان های کم نور، نوردهی بیش از حد جزئی در نور روز، و محدوده دینامیکی محدود در اطراف منابع نور خاص در شرایط کم نور است. برخی از کاربران همچنین به از دست دادن جزئیات در بافت های خاص اشاره کرده اند. بنابراین این مشکلات نیز باید در آپدیت دوربین آینده برطرف شود.

با این حال، سامسونگ چارچوب زمانی خاصی را برای این به‌روزرسانی‌های تعمیر دوربین ارائه نکرده، آنها احتمالاً در اولین نسخه‌های نرم‌افزاری گنجانده خواهند شد. در اخبار مربوط به سامسونگ، این شرکت تأیید کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی، یکی دیگر از مشکلات سری گلکسی اس 24 را نیز حل می‌کند که کاربران از روشن نبودن صفحه نمایش آنها به اندازه کافی شکایت دارند و رنگ‌ها آنطور که باید ظاهر نمی‌شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا