موبایل و تبلت

انتشار جزییاتی جدید از گوشی شیائومی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو

براساس گزارشات، برند ردمی (زیرمجموعه شیائومی)، قصد دارد که در تاریخ 29 آگوست از گوشی های ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو رونمایی کند. تاکنون شایعات مختلفی از این دو گوشی در رسانه ها فاش شده بود که در همین راستا، این شرکت اطلاعاتی جدیدی از گوشی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو منتشر کرده است.

Lu Weibing مدیر برند ردمی، در اکانت رسمی ویبو اعلام کرد که گوشی نوت 8 با پردازنده اسنپدراگون 665 و نوت 8 پرو نیز با پردازنده مدیاتک هلیو G90T عرضه می شود. همچنین رندر های منتشر شده از این گوشی حکایت از بکارگیری دوربین چهارگانه اصلی را می دهد. دوربین اصلی چهارگانه به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی در محصول جدید ردمی وجود خواهد داشت.

همانطور که در رندرهای قبلی دیدیم، در قسمت بالایی صفحه نمایش هر دو مدل این گوشی ها یک ناچ وجود دارد. احتمالا شاهد کمی تغییرات جدید در پشت گوشی ها خواهیم بود. روز گذشته ردمی با انتشار یک تصویر، وجود دوربین 64 مگاپیکسلی در گوشی هوشمند ردمی نوت 8 پرو را تایید کرد و قدرت زوم 25 برابری این دوربین را به کاربران نمایش داد و برای رقیبان خود خط و نشان کشید.

تاکنون ردمی وجود برخی مشخصات همچون باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، لوازم جانبی بازی، اتصال بهینه تر هنگام بازی، سیستم خنک کننده مایع و برخی جزئیات دیگر در این گوشی را تایید کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا