نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت پیش نمایش عمومی Universal Print را برای MacOS ارائه کرد

نزدیک به چهار سال پیش، مایکروسافت برای اولین بار Universal Print را معرفی کرد که به کسب و کارها اجازه می داد تا چاپگرهای خود را بدون نیاز به نصب درایورها بر روی کامپیوتری خود اجرا کنند، زیرا می توانند از طریق Azure روی ابر اجرا شوند. این به طور رسمی در مارس 2021 برای همه کاربران تجاری و آموزشی مایکروسافت 365 در دسترس قرار گرفت. همچنین از اکثر چاپگرهای اصلی Brother، کانن، اپسون، اچ پی، Konica Minolta، Lexmark، توشیبا، Ricoh و زیراکس پشتیبانی می‌کند.

در آوریل 2023، نقشه راه مایکروسافت 365 بیان کرد که پشتیبانی از Universal Print در حال آمدن به macOS اپل است. برنامه این بود که یک پیش‌نمایش عمومی در ژوئن 2023 و یک راه‌اندازی کامل در سپتامبر 2023 ارائه شود. با این حال، به دلایل نامعلوم، این جدول زمانی انجام نشد. با این حال، امروز، مایکروسافت رسما اعلام کرد که پشتیبانی macOS برای Universal Print به عنوان پیش نمایش عمومی در دسترس قرار گرفت.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگش اعلام کرد که این به مشاغلی که از مک و همچنین کامپیوترهای ویندوزی استفاده می کنند اجازه می دهد تا به چاپگرها دسترسی داشته باشند و “از هر برنامه مک با استفاده از پنجره کسب‌وکارها و سازمان‌های مایکروسافت 365 که دارای مک هستند، اکنون می‌توانند به پورتال Microsoft Azure بروند و در بخش Global Settings، باید بخش جدید “macOS Support (preview)” را ببینند. آنها می توانند روی پنجره “Show all printers” کلیک کنند و بهد برنامه جدید Universal Print را از مک اپ استوردانلود کنند.

پس از آن، آنها می توان از برنامه جدید برای ورود با حساب Microsoft 365 با پشتیبانی Universal Print و دسترسی به چاپگر macOS استفاده کرده و چاپگری را در برنامه پیدا کرده و اضافه کنند. از آنجایی که این یک پیش‌نمایش عمومی است، ممکن است باگ‌ها و مشکلاتی در پشتیبانی از macOS وجود داشته باشد. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که Universal Print برای مک چه زمانی در دسترس خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا