نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت نسخه وب و موبایل کوپایلت را بازطراحی کرد

یک سال پس از پذیرش کامل چت ربات‌های هوش مصنوعی، مایکروسافت رنگ تازه‌ای به کوپایلت می‌دهد. کوپایلت اکنون طراحی ساده تری در وب و اپلیکیشن های موبایلی خود دارد. این شرکت می‌گوید ظاهر و احساس تمیزتری برای پاسخ‌های ربات چت وجود دارد، در حالیکه کوپایلت فهرستی از اعلان‌های پیشنهادی را برای برجسته کردن کارهایی که می‌تواند انجام دهد، نمایش می‌دهد.

مایکروسافت یک سال پیش، در چنین روزی، بینگ چت مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد. این شرکت می گوید که تاکنون، مردم در 5 میلیارد چت شرکت کرده اند و از طریق تجربیات مختلف Copilot خود، 5 میلیارد تصویر تولید کرده اند. این شرکت اشاره می‌کند که کوپایلت (که اکنون نام تجاری آن برای چت‌بات‌ها با حذف تدریجی «بینگ چت» شناخته می‌شود) به آن کمک کرده تا سهم بازار Bing و Edge را افزایش دهد، اگرچه شاید نه به اندازه‌ای که انتظار داشت.

در همین حال، Copilot اکنون گزینه های بیشتری برای ویرایش و ایجاد تصویر دارد. طراح در Copilot (حداقل در برخی از مناطق) اکنون به شما امکان می دهد تصاویری را که تولید کرده اید بدون نیاز به ترک چت بات ویرایش کنید. برای مثال می‌توانید یک تصویر را به پیکسل هنری تبدیل کنید یا پس‌زمینه را محو کنید. مشترکین Copilot Pro می توانند اندازه تصاویر را بین فرمت های افقی و مربعی تغییر داده و بدون نیاز به خروج از چت، آنها را بازسازی کنند. مایکروسافت همچنین به زودی Designer GPT را در داخل Copilot معرفی خواهد کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا