نرم افزار و اینترنت

اپل ویژن پرو اکنون اپلیکیشن بومی تیک تاک دارد

حدود دو هفته از عمر ویژن پرو می گذرد و اپلیکیشن ها شروع به عرضه می کنند. تیک تاک به طور آشکار در روز راه اندازی غایب بود، اما اکنون کابوس طولانی ما به پایان رسیده و حالا ویژن پرو یک اپلیکیشن بومی دارد. این فقط اپلیکیشن آیپد با پوشش جدید نیست. برخی از ویژگی‌های منظم در اینجا وجود دارد که از هدست بسیار گران قیمت اپل بهره می‌برد. نوار ناوبری و دکمه لایک به طور کامل به خارج از صفحه نمایش منتقل می شوند و به کاربران امکان مشاهده بی وقفه محتوای ویدیویی را می دهند.

همچنین به بخش‌های نظرات و پروفایل های سازندگان گسترش می‌یابد، زیرا هر دو اکنون به‌عنوان برنامه‌های توسعه‌دهنده در کنار فید ظاهر می‌شوند، که به گفته تیک تاک “تجربه‌ای فراگیرتر از مشاهده محتوا” را ارائه می‌دهد. برای این منظور، تیک تاک با محیط های فراگیر هدست ادغام می شود، بنابراین مردم می توانند ویدیوهای کوتاهی را در ماه یا در احاطه شده توسط گیاهان سرسبز یوسمیتی تماشا کنند.

TikTok همچنین روی ویژگی Shared Space Vision Pro کار می‌کند و به برنامه اجازه می‌دهد تا زمانی که روی چیزهای دیگر کار می‌کنید، جایی در دستگاه‌های جانبی شما وجود داشته باشد. مکان برنامه ثابت می ماند، بنابراین هر بار که هدست را می پوشید، در همان مکان قرار می گیرد (به شرطی که در همان اتاق باشید). این برنامه در حال حاضر برای دانلود در دسترس است، اگرچه احتمالاً برای پایگاه کاربر اصلی تیک تاک از 10 تا 19 سال قابل دسترسی نخواهد بود. اپل ویژن پرو 3500 دلار قیمت دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا