نرم افزار و اینترنت

امکان بازی مولتی پلیر با دوستان در اپلیکیشن فیسبوک مسنجر میسر شد

فیسبوک گیمینگ یک پلتفرم بازی است که توسط فیس بوک توسعه یافته  که به کاربران امکان می دهد بازی ها را در دستگاه های مختلف کشف، تماشا و بازی کنند. این پلتفرم طیف گسترده ای از بازی ها را از ژانرهای محبوب مانند اکشن، ماجراجویی، ورزشی و پازل و همچنین پخش زنده از گیم پلی توسط گیمرها و تأثیرگذاران محبوب ارائه می دهد. کاربران می توانند با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کنند، انجمن ها را ایجاد کنند و بر اساس علایق بازی خود به گروه ها بپیوندند.

کاربران اکنون می توانند بازی فیس بوک را به روشی کاملاً متفاوت تجربه کنند، زیرا در اطلاعیه اخیر آمده که فیس بوک مسنجر به کاربران اجازه می دهد بازی های چند نفره را حتی در هنگام تماس ویدیویی انجام دهند. اکنون کاربران می توانند با استفاده از مسنجر هنگام تماس ویدیویی با عزیزان خود در بازی های مورد علاقه خود شرکت کنند.

این آخرین ویژگی در مسنجر نوید یک تجربه سرگرم کننده را می دهد، به خصوص برای افرادی که عاشق چند کار هستند یا از مکالمه به راحتی خسته می شوند. به علاوه، بازی با هم می‌تواند یک فعالیت پیوندی سرگرم‌کننده باشد، یا می‌تواند به سادگی یادآور تجربیات قدیمی‌تر بازی چند نفره باشد. کاربران مجبور نیستند چیزی را نصب کنند! با 14 بازی رایگان موجود در iOS، اندروید و وب، آنها می توانند از ترکیبی از عناوین جدید و مورد علاقه طرفداران لذت ببرند.

این بازی ها شامل Card Wars توسط Bombay Play، Exploding Kittens توسط Coatsink، Mini Golf FRVR توسط FRVR و Words With Friends توسط Zynga هستند. اکثر بازی ها از دو بازیکن پشتیبانی می کنند، اما تعداد بازیکنان برای هر بازی متفاوت است. شروع یک بازی بسیار آسان است! هنگامی که در حال تماس ویدیویی با دوستان خود هستید، کافی است روی دکمه Group Mode در مرکز ضربه بزنید و سپس برای شروع روی دکمه Play ضربه بزنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا