نرم افزار و اینترنت

اکنون در یوتیوب شورت می توانید موزیک ویدیوها را ریمیکس کنید

یوتیوب به تازگی یک ویژگی جدید منتشر کرده که به کاربران امکان می دهد موزیک ویدیوها را ریمیکس کرده و آنها را به Short تبدیل کنند. این به شما امکان می دهد پارامترهای مختلفی را از یک موزیک ویدیوی تمام قد تنظیم کنید

یوتیوب نحوه عملکرد این موضوع را منتشر کرد؛ برای این کار فقط باید گزینه Remix روی یک موزیک ویدیو کلیک کنید. هنگام کلیک، با چهار گزینه روبرو خواهید شد: Sound ،Green Screen ،Cut و Collab. شما فقط می توانید یکی را انتخاب کنید، پس عاقلانه انتخاب کنید. ابزار Sound کاری را انجام می دهد که شما فکر می کنید. این گزینه صدا را حذف کرده و به شما امکان می دهد از آن در YouTube Short خود استفاده کنید.

این همان چیزی است که در تیک تاک بسیار محبوب است و برخی از کاربران با کلیپ های صوتی مختلف همگام سازی می کنند. این ابزار صدا برای هر موزیک ویدیو و اکثر آهنگ هایی که به طور خودکار در پلتفرم آپلود شده اند در دسترس است تا چیزی کاملاً منحصر به فرد ایجاد کنید. Green Screen همه چیز را یک قدم جلوتر می برد. این گزینه ویدیو را به پس‌زمینه تبدیل کرده که می‌توانید جلوی آن یا هر چیز دیگری برقصید.

ابزار Cut فقط یک قسمت پنج ثانیه ای از ویدیو را که می توانید به هر Short اضافه کنید، برش می دهد. در نهایت، Collab یک ویدیوی کنار هم ایجاد می کند که Short شما را در کنار محتوای اصلی قرار می دهد. یوتیوب می گوید این گزینه عالی برای زمانی است که “شما و دوستانتان” می خواهید در کنار هنرمند اصلی، رقص خود را به نمایش بگذارید. این ویژگی در حال حاضر در اپلیکیشن موبایل در دسترس است، اگرچه ممکن است هنوز برای همه کاربران عرضه نشده باشد. اگر می خواهید بررسی کنید، فقط اپلیکیشن را باز کنید، روی یک موزیک ویدیو کلیک کنید و به دنبال گزینه “Remix” بگردید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا