سونی به دنبال این است که جدیدترین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن خود را با اجازه دادن به مردم برای اجرای بازی های کامپیوتری بر روی آن مفیدتر کند. این شرکت گفت که “در حال حاضر در حال آزمایش توانایی بازیکنان PS VR2 برای دسترسی به بازی های اضافی در کامپیوتر است تا تنوع بازی های بیشتری را علاوه بر عناوین PS VR2 موجود از طریق PS5 ارائه دهد.”

سونی امیدوار است تا اواخر سال جاری پشتیبانی کامپیوتر را برای PS VR2 عرضه کند و گفته می‌شود که منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشد. پشتیبانی رسمی از کامپیوتر چیزی است که بسیاری از علاقه مندان به آن امیدوار بودند، زیرا PS VR2 در بیشتر موارد یک هدست واقعیت مجازی عالی است. Modders روی راه‌هایی کار کرده‌اند که دستگاه را با دستگاه‌هایی مانند SteamVR کار کند، اما پشتیبانی رسمی کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

علیرغم اینکه سونی برنامه‌های پشتیبانی از رایانه کامپیوتر را در یک پست وبلاگی که جزئیات برخی از عناوینی را که در راه PS VR2 در PS5 هستند، اعلام کرد، سخت است استدلال کنیم که این هدست کتابخانه‌ای قوی از بازی‌ها دارد. خود دستگاه از زمانیکه عرضه شد، تنها سه تجربه واقعیت مجازی را برای این پلتفرم منتشر کرده است. در واقع، این شرکت هیچ بازی اول شخص بعدی را برای PS VR2 ارائه نکرده است. عدم سازگاری با عناوین PS VR کتابخانه هدست فعلی را نیز محدود می کند.

برخی از توسعه‌دهندگان برجسته نیز در مورد ساخت نسخه‌های PS VR2 پروژه‌های خود سخت‌گیر هستند. استودیوی همنام پشت فضای اجتماعی محبوب VR Rec Room می گوید که انتقال بازی به PS VR2 بسیار گران است. بنابراین، امکان استفاده آسان‌تر از PS VR2 برای تجربه واقعیت مجازی در کامپیوتر ایده هوشمندانه‌ای است. آنها می‌توانند از گزینش وسیع‌تری از بازی‌ها، از جمله بازی‌های بزرگ مانند Half Life: Alyx، روی هدست‌هایی بهره ببرند که نمایشگرهای OLED دوگانه عالی دارد. این می تواند به سونی کمک کند تا واحدهای PS VR2 بیشتری را تغییر دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *