نرم افزار و اینترنت

انویدیا اپلیکیشنی برای ادغام GeForce Experience و Control Panel طراحی می کند

انویدیا در حال آزمایش یک اپلیکیشن یکپارچه جدید است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات گرافیکیی را پیکربندی کنند، نرم افزار نصب کنند و گیم پلی را به خوبی تنظیم کنند. در حال حاضر، برای انجام کارهایی مانند پیکربندی G-Sync، باید به اپلیکیشن کنترل پنل قدیمی دسترسی داشته باشید و کمی غواصی در منو انجام دهید.

همچنین یک اپلیکیشن کاملاً جداگانه “کاربر پسند” به نام GeForce Experience برای تنظیمات اولیه GPU، به روز رسانی درایورها و تنظیمات سریع وجود دارد. بنابراین این دو چیز متفاوت را در یکی فرو می‌کند. برنامه انویدیا با نام مناسب در حال حاضر فقط یک نسخه بتا است، اما به نظر می رسد کارهای زیادی انجام دهد. می توانید از آن برای به روز رسانی درایورها، کشف و نصب اپلیکیشن های مستقل مانند GeForce Now و انجام انواع تنظیمات GPU استفاده کنید.

برای ساده‌تر کردن کارها برای گیمرهای کامپیوتر، می‌توانید از آن برای تنظیم دقیق تنظیمات بازی و تنظیمات درایور نیز استفاده کنید. برای دسترسی آسان تر به ابزارهای ضبط و نظارت بر عملکرد، یک پوشش درون بازی بازطراحی شده است. پوشش همچنین به شما امکان می دهد فیلترهای مختلف بازی را اعمال کنید، از جمله فیلترهای مجهز به هوش مصنوعی که در دسترس کاربران GeForce RTX هستند.

به نظر می رسد که این اپلیکیشن دقیقاً برای کسانی است که از پیچیدگی درک شده بازی های کامپیوتری خودداری می کنند. حتی می‌توانید از آن برای بازخرید بسته‌ها و پاداش‌ها و انتخاب ویژگی‌های آزمایشی و قابلیت‌های جدید RTX استفاده کنید. با صحبت از قابلیت‌های جدید RTX، این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی با ابزار ریمیکس جدیدی که بافت‌های ارتقا یافته با هوش مصنوعی را به بازی‌های قدیمی‌تر اضافه می‌کند، آزمایش کنند.

Half Life 2 به لطف این فناوری، یک ریمستر غیررسمی RTX دریافت می کند. این برنامه همچنین به ویژگی جدیدی به نام RTX Dynamic Vibrance دسترسی خواهد داشت که وضوح بصری را افزایش می دهد و ویژگی Digital Vibrance فعلی موجود در برنامه کنترل پنل فعلی را بهبود می بخشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا