موبایل و تبلت

آنر مجیک 6 پرو، تبلت پد 9 برای بازارهای جهانی عرضه شد

آنر ماه گذشته مجیک 6 پرو را در چین معرفی کرد و امروز، این پرچمدار اولین حضور جهانی خود را در بارسلون و قبل از MWC انجام داد. همچنین از تبلت آنر پد 9 که چند روز پیش به بریتانیایی ها ارائه شد، استقبال کردیم.

آنر مجیک 6 پرو نسل بعدی آنچه که شرکت سیستم دوربین Falcon می نامد را به ارمغان می آورد. این شرکت قابلیت‌های AI Motion Sensing را معرفی کرد که حرکت را تشخیص می‌دهد و فریم‌های متعدد را حتی قبل از اینکه شاتر را فشار دهید، ثبت می‌کند تا به شما امکان ثبت تصویر عالی را بدهد. همچنین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری بزرگ 5600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی سیم 66 وات نیز وجود دارد.

تبلت پد 9 دارای چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 و صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 2560 در 1600 پیکسل است. این دستگاه دارای قاب محافظ و قلم جادویی آنر است و لوازم جانبی آن در برخی بازارها همراه و در برخی دیگر به صورت جداگانه فروخته می شود. در بخش فروش، آنر مجیک 6 پرو را در رنگ مشکی یا سبز با قیمت 1100 پوند/یورو 1300 پوند ارائه می‌کند. همچنین تبلت Honor Pad 9 با قیمت 300 پوند یا 349 پوند با کیبورد اختیاری وارد بازار می شود. این شرکت همچنین یک مدل مجلل Magic6 RSR Porsche Design را در مراسم اصلی به نمایش گذاشت.

در نهایت، همانطور که وعده داده شده بود، Honor Magic V2 RSR برای اولین بار در اروپا با برچسب قیمت 2700 یورو برای نسخه 16 گیگابایتی/1 ترابایتی خود وارد بازار شد. پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود و در دسترس بودن آن برای 18 مارس تعیین شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا