لپ تاپ

آنر مجیک بوک پرو 16 با تراشه Core Ultra 7 155H معرفی شد

آنر به تازگی از قدرتمندترین لپ تاپ خود تا به امروز رونمایی کرد. مجیک بوک پرو 16 مجهز به پردازنده اینتل Core Ultra 7 155G، گرافیک 8 گیگابایتی انویدیا RTX 4060، یک ترابایت فضای ذخیره سازی و 32 گیگابایت رم است. لپ تاپ بدنه فلزی در رنگ سفید رنگین کمانی خنک عرضه می شود که آنر می گوید از فناوری اسپری رنگ آمیزی سه بعدی برای رسیدن به این اثر استفاده می کند. مجیک بوک پرو 16 دارای یک صفحه کلید با Numpad در سمت راست است.

در زیر یک ترک پد شیشه ای عظیم قرار دارد و در طرفین کیبورد دو مشبک بلندگو تعبیه شده است. این لپ‌تاپ در مجموع شش بلندگو دارد و آنر می‌گوید از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند. کاربران می توانند با استفاده از یک خواننده اثر انگشت در داخل دکمه پاور و یک دوربین مادون قرمز در قاب بالای نمایشگر، با Windows Hello احراز هویت کنند.

در قاب جلویی یک صفحه نمایش 16 اینچی FullView با رزولوشن 3072 در 1920 پیکسل، 500 نیت روشنایی، پوشش 100 درصدی گاموت های DCI-P3 و sRGB و همچنین پشتیبانی از HDR تعبیه شده و که حاشیه های 3 میلی متری داشته و نسبت صفحه به بدنه 93 درصدی دارد. تمام پردازنده‌های جدید اینتل دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) برای انجام وظایف CPU و GPU با هوش مصنوعی هستند. مجیک بوک پرو 16 دارای باتری 75 وات ساعتی است که آنر می گوید در تست باتری PCMark 10 به 10 ساعت می رسد. وزن این لپ تاپ 1.86 کیلوگرم است که با توجه به سخت افزار داخل و اندازه آن بد نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا