نرم افزار و اینترنت

مرورگر Vivaldi 6.6 با قابلیت های جدید منتشر شد

مرورگر وب Vivaldi به لطف تعداد زیادی از ویژگی ها و به روز رسانی های مداوم بسیار محبوب است. در طول حدود یک سال گذشته، تیم Vivaldi مشغول راه اندازی Vivaldi برای آیفون یا آیپد و بهبود سریع تجربه، ارتقاء ویژگی های پخش رسانه های مختلف و فضاهای کاری در مرورگر دسکتاپ بوده است.

با نسخه جدید Vivaldi 6.6 برای دسکتاپ، توسعه‌دهندگان کنترل‌های حریم خصوصی، تم‌های رنگی صفحه وب، ترجمه بهبودیافته، کنترل‌های جستجوی ایمیل سریع‌تر و امکان ایمپورت/اکسپورت یادداشت‌ها و فهرست‌های خواندن را اضافه کرده‌اند. طبق تغییرات رسمی، این به همراه بیش از 100 تغییر، رفع اشکال یا ترفند است.

آخرین بروزرسانی مرورگر دسکتاپ Vivaldi v6.6 اکنون برای دانلود در دسترس است. جدا از چند مورد از موارد ذکر شده در بالا، یکی از مهم ترین تغییراتی که دوست خواهید داشت، پشتیبانی کامل از افزونه ها در پنل‌های وب است. بله، در نهایت می توانید صفحات وب را با افزونه ها شارژ کنید. در اینجا چیزی است که تیم توسعه دهنده می گوید: “افزونه های مورد علاقه شما اکنون در Web Panel کار می کنند.

می‌توانید وب‌سایت‌های محبوبی مانند Spotify و WhatsApp را به‌عنوان Web Panel اضافه کنید و عملکرد آنها را با استفاده از افزونه موجود در کروم وب استور گسترش دهید. Vivaldi با اکثر افزونه های کروم سازگار است. علاوه بر این، دکمه‌های پیمایش صفحه جدید در نوار ابزار Web Panel وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی در پنل‌ها حرکت کنند یا فوراً به صفحه شروع پنل بازگردند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد داشبورد جدید مجوزهای وب سایت است.

حریم خصوصی و امنیت این روزها مهم هستند و با Vivaldi 6.6 کنترل بیشتری بر درخواست‌های مجوز و اعلان از وب‌سایت‌ها خواهید داشت. به طور کلی، این یک به روز رسانی قوی و راهی عالی برای شروع سال 2024 برای تجربه دسکتاپ است. مرورگر Vivaldi جهت دانلود به طور رایگان برای رایانه های ویندوز، مک و لینکوس در دسترس است.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا