موبایل و تبلت

آپدیت جدید وان پلاس نورد 3 و CE 2 لایت 5G با هدف بهبود عملکرد منتشر شد

وان پلاس به تازگی از انتشار به روز رسانی های قابل توجهی را برای دو گوشی هوشمند خود خبر داد که تجربه کاربر را با مجموعه ای از ویژگی ها، بهبودها و وصله های امنیتی جدید بهبود می بخشد. دستگاه های مورد بحث وان پلاس نورد 3 5G و نورد CE 2 لایت 5G هستند.

به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.500 اکنون برای وان پلاس نورد 3 5G در دسترس است که به طور خاص برای کاربران هندی ارائه شده و شامل وصله امنیتی اندروید فوریه 2024 می‌شود. این به روز رسانی بهبودهای تدریجی و در عین حال حیاتی را در سیستم عامل دستگاه به ارمغان می آورد. از ویژگی های قابل توجه می توان به امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت بدون بیدار کردن صفحه نمایش، گزینه جدید برای نمایش نشانگر ضبط صفحه، مشاهده بهبود جزئیات آب و هوا و نمایش تاریخ قابل تنظیم در تنظیمات اشاره کرد.

در مورد وان پلاس نورد CE 2 لایت 5G، به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.301 را دریافت می‌کند و به تدریج برای کاربران هندی عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی روی بهبود پایداری و عملکرد سیستم، بهبود تجربه بازی، و رسیدگی به مسائل مربوط به تاخیر نمایشگر، نرخ‌های تازه‌سازی خاص برنامه و مدیریت تماس کنفرانس تمرکز دارد. همچنین پایداری دوربین را بهبود می‌بخشد و مشکل خاصی را در ضبط ویدیو در حالت تایم لپس زمانی که واترمارک فعال است حل می‌کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا