موبایل و تبلت

سامسونگ جزئیات موتور ProVisual دوربین گلکسی اس 24 اولترا را منتشر کرد

سامسونگ یک اینفوگرافیک منتشر کرده که جزئیات پیشرفت هایی را که با سیستم دوربین Quad Tele جدید گلکسی اس 24 اولترا و موتور ProVisual که آن را هدایت می کند به دست آورده، منتشر کرده است.

همه چیز با Nightography بهبود یافته در پایان شروع می شود. دوربین جدید 5 برابری S24 اولترا، دو برابر بزرگتر از سنسور و 60 درصد پیکسل های بزرگتر در 1.4 میکرومتر نسبت به تصویرگر قدیمی 10x است. همچنین زاویه تثبیت گسترده تری دارد، یعنی OIS بهتر است. سپس در پشت صحنه، پردازنده سیگنال تصویر (ISP) مجهز به هوش مصنوعی دوربین جدید 5x دارای واحد پردازش عصبی (NPU) 42 درصد سریع‌تر است و شاتر زوم 30 درصد سریع‌تر است.

سپس ویرایش جدید Generative وجود داشته که از هوش مصنوعی قدرتمند گلکسی اس 24 اولترا برای صاف کردن، تغییر اندازه، رنگ‌آمیزی و تکنیک‌های خارج از نقاشی برای پر کردن شکاف‌ها استفاده می‌کند. Expert RAW اکنون یک حالت جدید 24 مگاپیکسلی را فعال کرده که تصاویر 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا را با تصاویر 12 مگاپیکسلی چند فریم ترکیب می کند. عکس‌های 24 مگاپیکسلی AI Fusion دارای HDR هستند، و می‌توانند فقط به صورت JPEG یا فقط RAW یا هر دو اکسپورت شوند.

در نهایت، اجازه دهید در مورد Enhance-X، ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ، و ویژگی جدید Camera Shift صحبت کنیم. این به شما امکان می دهد زاویه و پرسپکتیو یک عکس را پس از گرفتن آن با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم کنید. اساساً به شما این امکان را می دهد که یک عکس را با زاویه کم، زاویه بیش از حد یا زاویه مستقیم برای تأکید بر آنچه در یک سوژه می خواهید بسازید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا