ال‌جی از جدیدترین اسیکر قابل حمل StanbyME پرده برداری کرده که می تواند به عنوان یک بلندگوی مستقل یا متصل به مانیتورهای StanbyME عمل کند. طبق پست منشر شده در وبلاگ شرکت، ال‌جی جزئیاتی درباره اسپیکر قابل حمل جدید StanbyME (مدل XT7S) به اشتراک گذاشت که دارای “صدای قانع‌کننده” است و برای پخش محتوا در هر کجا که کاربر باشد مناسب می باشد. اسپیکر StanbyME را می توان به طور مستقل استفاده کرد یا می توان با صفحه نمایش StanbyME ال جی برای جفت شدن و کنترل آسان هماهنگ شود.

مشتریان می‌توانند ویژگی‌های کنترل از راه دور را بر روی صفحه نمایش StanbyME برای روشن کردن بلندگوها و صفحه نمایش با یک کلیک دریافت کنند. صفحه نمایش همچنین یک نمای کلی از بلندگو و عملکردهای آن و یک ویجت اختصاصی برای اسپیکر StanbyME را نشان می دهد. اسپیکر به شکل قرص بوده و تنها در یک رنگ موجود است. اسپیکر قابل حمل 0.9 کیلوگرمی دارای رتبه IPX5 است و تا 16 ساعت پخش دارد. همچنین از شارژ USB نوع C بهره مند بوده و می توان آن را از طریق بلوتوث به صفحه نمایش متصل کرد.

اسپیکر StanbyME دارای قابلیتی به نام “نورپردازی لبه” است که از نور LED استفاده می کند تا جلوه های نوری مختلف را برای حالت ها و موقعیت های مختلف به کاربران ارائه دهد. همچنین یک پایه برای اتصال آن به LG StanbyME ارائه می شود. کیفیت صدا توسط LG’s WOW Orchestra مدیریت می شود تا پس از اتصال صفحه نمایش و بلندگو، کیفیت صدایی فراگیر را ارائه دهد. این کار را با ترکیب بلندگوهای StanbyME Speaker و خود تلویزیون LG انجام می دهد. ال‌جی می‌گوید که WOW Orchestra به بهبود صحنه‌های صوتی کمک می‌کند. این اسپیکر برای فروش در آمریکا و کره با قیمت 200 دلار موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *