موبایل و تبلت

موتورولا دو گوشی جدید Moto G Power و Moto 5 5G را معرفی کرد

موتورولا به تازگی چند گوشی هوشمند جدید را معرفی کرده که مقرون به صرفه هستند و قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند. هر دو به‌ روزرسانی‌ های گوشی‌های محبوب Moto G Power و Moto 5 5G هستند.

Moto G Power 2024 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس 120 هرتز، بلندگوهای استریو Dolby Atmos و سیستم دوربین 50 مگاپیکسلی با فناوری لرزشگیر تصویر است. در دل دستگاه، تراشه دایمنسیتی 7020 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود بوده و انرژی دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی تامین می شود. این مطمئناً کار را در مورد پخش رسانه، بازی های سبک و مرور وب انجام می دهد.

Moto G Power جدید حتی دارای یک قاب پشتی مقاوم در برابر اثر انگشت است که از چرم گیاهی ساخته شده و به گفته این شرکت “طراحی خیره کننده، عالی و احساس راحتی” را ارائه می دهد. قیمت آن 300 دلار خواهد بود. Moto G 5G مجهز به صفحه نمایش کمی کوچکتر 6.6 اینچی 120 هرتزی، بلندگوهای استریو Dolby Atmos و سیستم دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز ماکرو است.

همانطور که از نام آن پیداست، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 1 و 4 گیگابایت رم ارائه می شود. درست مانند G Power، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع وجود دارد. این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، اما یک اسلات microSD قابل ارتقا وجود دارد. Moto G 5G به روز شده در 21 مارس در T-Mobile و Metro در دسترس خواهد بود و از 2 می در دسترس خواهد بود. قیمت آن فقط 200 دلار است. موتورولا همچنین نسخه جدیدی از گوشی هوشمند G Play را با قیمت 150 دلار منتشر کرده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا