وان پلاس هدفون جدیدش را به نام وان پلاس بادز V در کنار گوشی وان پلاس Ace 3V عرضه کرد. این هدفون تنها 149 یوان (حدود 20 دلار) قیمت دارد و قرار است در 25 مارس وارد قفسه ها شود.

با توجه به مشخصات، بادز V دارای درایورهای دینامیکی با روکش تیتانیوم 12.4 میلی متری است که نویدبخش بیس عمیق و صدای واضح در ژانرهای مختلف می باشد. وان پلاس جلوه “صدای پانورامیک دالبی” را برای تجربه گوش دادن همه جانبه به نمایش می‌گذارد، به خصوص زمانی که با تلفن وان پلاس که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند، هماهنگ شود.

صدا را می توان با سه حالت صدای از پیش تعیین شده – Balanced و Deep Bass و Clear & Bright – سفارشی کرد یا تنظیمات EQ شخصی را از طریق برنامه همراه HeyMelody ایجاد کرد. برای تماس‌های واضح، Buds V از میکروفون‌های دوگانه با قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی برای فیلتر کردن نویز پس‌زمینه و بهبود صدای شما استفاده می‌کند.

طراحی راحت و ایمن، با کانتور منحنی است که به خوبی در کانال گوش قرار می گیرد. وزن هر هدفون تنها 4.3 گرم است که از پوشیدن سبک و راحت برای جلسات گوش دادن طولانی مدت اطمینان حاصل می کند. با توجه به عمر باتری، Buds V تا 8 ساعت با یک بار شارژ دوام می آورد و در مجموع 38 ساعت با کیس شارژ ترکیب می شود. شارژ سریع 1 ساعته، 5 ساعت پخش را فراهم می کند و در رفت و آمدها یا تمرینات انرژی شما را حفظ می کند.

برای اتصال، هدفون‌ها با بلوتوث 5.3 کار می کنند و یک اتصال پایدار با تأخیر کم 94 میلی‌ثانیه ارائه می‌دهند که برای تماشای ویدیو یا بازی ایده‌آل است. کیس شارژ از یک درگاه Type-C بهره می برد و به راحتی می توان آن را از طریق یک پنجره پاپ آپ با گوشی هوشمند خود جفت کرد. این هدفون با گوشی‌های وان پلاس دارای سیستم عامل ColorOS 11/OxygenOS 11 و بالاتر و همچنین گوشی‌های اندرویدی با اندروید 7.0 و بالاتر سازگار است.

این هدفون‌ها همچنین دارای کنترل‌های لمسی بصری هستند که به کاربران امکان می‌دهند پخش، تماس‌ها و جابه‌جایی بین آهنگ‌ها را با ضربه‌های ساده روی هدفون‌ها مدیریت کنند. این کنترل‌ها شامل یک ضربه برای پخش/مکث، دو ضربه برای آهنگ بعدی، سه ضربه برای آهنگ قبلی و اقدامات لمسی سفارشی‌شده برای راحتی بیشتر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *