ویژگی به روز رسانی یکپارچه اندروید که توسط گوگل در سال 2016 معرفی شد، توسط اکثر سازنده های اندروید به جز سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی پیاده‌سازی به‌روزرسانی‌های یکپارچه در گوشی های هوشمند اندرویدی خود است و پس از هشت سال، این برند کره‌ای بالاخره این ویژگی را به دستگاه‌های خود آورده است و گلکسی A55 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از آن بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A55 اخیراً پچ امنیتی اندروید مارس 2024 را در هند با نسخه فریمور A556EXXS1AXC1 دریافت کرده که همچنین ویژگی به روز رسانی یکپارچه را برای تلفن هوشمند به ارمغان آورده است. بنابراین، کاربران هنگام دانلود یک به‌روزرسانی، دو پیام را مشاهده می‌کنند: Downloading and installing و Verification.

ویژگی به‌روزرسانی‌های بدون درز به شما امکان می‌دهد تا زمانی که از تلفن خود در پارتیشن A استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی روی پارتیشن B نصب شود و پس از اتمام نصب، آن را مجدداً راه‌اندازی کنید. این کار باعث می‌شود دستگاه در حین نصب قابل استفاده باشد و تنها زمانی که در حال راه‌اندازی مجدد است در دسترس نیست، که ممکن است در گلکسی A55 تا 90 ثانیه طول بکشد، به این معنی که دیگر لازم نیست چند دقیقه منتظر بمانید تا کل مراحل نصب برای استفاده از تلفن خود تکمیل شود.

مشخص نیست که کدام گوشی هوشمند سامسونگ قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه را دریافت می‌کند، اما بعید است که مدل‌های قدیمی‌تر از آن پشتیبانی کنند زیرا دستگاه باید قبل از خروج از کارخانه برای این ویژگی پیکربندی شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *