ایسر به تازگی مانیتور جدید Shadow Knight ED270U خود را عرضه کرده که دارای صفحه نمایش خمیده و نرخ تازه سازی بالا با قیمتی جذاب است. ED270U شامل یک پنل VA خمیده 27 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 است که تصاویری واضح را برای جلسات بازی ارائه می دهد. با این حال، ستاره واقعی نمایش، نرخ تازه سازی 180 هرتز است که نویدبخش یک بازی روان و بدون پارگی است که نسبت به مانیتورهای سنتی 60 هرتزی ارتقاء قابل توجهی دارد.

برای تجربه ای همه جانبه تر، صفحه نمایش در شعاع 1500R خم می شود و به آرامی دور میدان دید شما می پیچد. علاوه بر این، مانیتور از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و کنتراست و شادابی رنگ را برای تجربه بصری واقعی‌تر افزایش می‌دهد. در حالی که ایسر پوشش رنگ خاصی را فاش نکرده، هنوز هم می توانید انتظار رنگ های غنی و زنده را داشته باشید.

ED270U مجهز به یک پایه همه کاره است که امکان کج شدن و چرخش را فراهم می کند، بنابراین می توانید زاویه دید عالی را در طول ماراتن های شدید بازی پیدا کنید. بلندگوهای داخلی 2W خروجی صوتی اولیه را ارائه می دهند، اگرچه گیمرهای جدی احتمالاً هدست یا بلندگوی اختصاصی را ترجیح می دهند. گزینه های اتصال شامل دو پورت HDMI 2.0، یک درگاه DP1.4 و جک 3.5 میلی متری هدفون است که به شما امکان می دهد رایانه، کنسول های بازی و سایر دستگاه ها را متصل کنید. مانیتور ایسر Shadow Knight ED270U اکنون برای خرید با قیمت 165 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *