موتورولا با رونمایی از اج 50 پرو، صفحه جدیدی را در خط تولید گوشی های هوشمند خود باز می کند. این محصول میان رده فوق‌العاده جدید Moto است که مجهز چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3، صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز می باشد.

در بخش صفحه نمایش، موتورولا از پنل POLED خمیده 6.7 اینچی با وضوح 1220p برای دستگاه استفاده کرده که با نرخ تازه سازی 144 هرتز کار می کند. روشنایی پنل به 2000 نیت رسیده و اولین گوشی هوشمند با رنگ های تایید شده توسط پنتون برای رنگ های واقعی و رنگ پوست دقیق تر است. این نمایشگر همچنین دارای دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است.

در پشت دستگاه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 و OIS در کنار تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض را خواهید دید. Edge 50 Pro اولین گوشی هوشمند موتورولا با موتور تقویت کننده عکس هوش مصنوعی به همراه بهینه سازی برای ضبط حرکت و تقسیم رنگ است.

بخش نرم افزار دارای رابط کاربری جدید Hello UI موتورولا مبتنی بر اندروید 14 است که ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای تصاویر پس زمینه سفارشی به ارمغان می آورد. Ege 50 Pro اولین تلفنی خواهد بود که از Motorola Smart Connect پشتیبانی می‌کند که مجموعه جدید ویژگی‌های پیوستگی Moto است که در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های موتورولا و لنوو با پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی و همگام‌سازی داده‌ها کار می‌کند.

موتورولا همچنین متعهد شده 3 سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و 4 سال وصله امنیتی را ارائه دهد. اج 50 پرو دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی سیم 50 وات است. قیمت از 383 دلار برای تریم 8/256 گیگابایتی شروع و تا 431 دلار برای نسخه 12/256 گیگابایتی می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *