وان پلاس به جدیدترین برندی تبدیل شده که به گروه هوش مصنوعی پیوسته است. این شرکت از عرضه قابلیتی به نام AI Eraser برای گوشی های هوشمند خود خبر داده است. گفته می‌شود که ویژگی‌های بیشتری مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در دست ساخت هستند و اواخر امسال عرضه می‌شوند. گوگل و سامسونگ تنها سازنده‌هایی بوده‌اند که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را در گوشی‌های پرچمدار پیکسل و گلکسی خود ارائه کرده‌اند.

همانطور که از نام آن پیداست، AI Eraser یک ویژگی ساده است که عناصر ناخواسته را به راحتی از عکس ها حذف می کند. این شبیه به Magic Eraser گوگل است که برای اولین بار در سال 2021 در سری پیکسل 6 معرفی شد. سامسونگ همچنین ویژگی مشابهی را با مجموعه Galaxy AI در سری گلکسی S24 و سایر دستگاه های سازگار ارائه می دهد.

وان پلاس می گوید که پاک کن هوش مصنوعی آن بر اساس مدل زبان بزرگ خودش است. این شرکت نحوه عملکرد این ویژگی را نشان می دهد. در برنامه گالری OnePlus Photos ظاهر می شود. کاربران باید عکسی مورد نظرشان را باز کنند و قسمت های ناخواسته مانند افراد، سطل زباله یا هر نقص دیگری را در تصویری که می خواهند پاک کنند انتخاب کنند. سپس هوش مصنوعی کار خود را با تجزیه و تحلیل ناحیه انتخاب شده و جایگزینی هوشمندانه آن برای ترکیب یکپارچه با صحنه اصلی انجام می دهد.

وان پلاس همچنین در دسترس بودن AI Eraser را فاش کرد. این ویژگی از ماه جاری به صورت مرحله‌ای در وان پلاس 12، وان پلاس 12R، وان پلاس 11، وان پلاس اوپن و وان پلاس نورد CE 4 عرضه خواهد شد. باید دید که این ویژگی چگونه از طریق OxygenOS ارائه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *