شور و شوق در مورد فیس بوک لایو ممکن است مربوط به گذشته باشد، اما متا همچنان در تلاش است تا این پلتفرم را ویدیوپسند کند. این شرکت پخش کننده ویدیویی جدیدی را برای نمایش یکنواخت ریلز، محتوای طولانی تر و ویدیوهای زنده در برنامه فیس بوک ارائه کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این است که همه ویدیوهای فیس‌بوک اکنون به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند (حتی ویدیوهای لنداسکیپ). فیلم‌ها به‌طور خودکار به‌صورت عمودی پخش می‌شوند، اما اکنون می‌توانید گوشی خود را به سمت آن بچرخانید تا بیشتر محتوای افقی را در کل دستگاه خود تماشا کنید.

مانند بسیاری از ویدیوها در تیک تاک، فیس بوک اکنون یک نوار اسلاید در پایین صفحه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت در ویدیو حرکت کنید. این به‌روزرسانی همچنین برخی از ویژگی‌های مشابهی را که پخش‌کننده‌ها مانند Netflix در برنامه‌های خود ارائه می‌دهند، مانند گزینه پرش به جلو یا عقب 10 ثانیه‌ای به همراه دارد.

متا ادعا می‌کند که اکنون “توصیه‌های ویدیویی مرتبط‌تر” را با تمام طول‌ها دریافت خواهید کرد که در تب ویدیو و در فید خود ظاهر می‌شوند. این شرکت همچنین تعداد رلیز نمایش داده شده در فیس بوک را افزایش خواهد داد. پخش کننده ویدیو در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در آمریکا و کانادا عرضه می شود و کنترل های جدید در چند هفته آینده راه اندازی می شود. کل به‌روزرسانیدر ماه‌های آینده در سطح جهانی منتشر می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *