شیائومی به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن Xiaomi Wear app 2.0 را برای کاربران اندرویدی منتشر کرد. به روزرسانی آواتار جدید را نشان می دهد تا وضعیت شما را در زمان واقعی نشان دهد. همچنین، این برنامه اکنون به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان به طور مستقل ورزش را در اپلیکیشن آغاز کنند. علاوه بر این، این اپلیکیشن با مدیریت داده های حرفه ای، مشاهده اطلاعات فوری تناسب اندام در صفحه اصلی و غیره ارائه می شود. به روزرسانی فقط برای کاربران اندروید ارائه شده است.

در این نسخه، صفحه اصلی دو برابر صفحه وضعیت است. مراحل، کالری، سوابق ورزشی و خواب را می توان بلافاصله در صفحه اصلی مشاهده کرد. علاوه بر این، عملکرد جدید تغییر منبع داده اضافه شده، که مشاهده داده ها از چندین دستگاه را آسان می کند. همچنین، بدون اتصال دستگاه ، می توانید مستقیماً روی اپلیکیشن ورزش کنید. این ویژگی تمریناتی نظیر دویدن در فضای باز، دویدن داخل سالن، پیاده روی در فضای باز و دوچرخه سواری در فضای باز را پشتیبانی می کند.

Wear app 2.0 همچنین یک صفحه بهداشت جدید با چک کردن برای عادت های کوچک، برنامه های بهداشتی و دوره های آموزشی برای کمک به سلامتی و نظارت بر تحول شما دارد. این برنامه همچنین حاوی اطلاعات بیشتری درباره سلامتی است. این برنامه هنگام جفت شدن می تواند به طور خودکار ضربان قلب ورزش را برای نسخه Mi band 5 و Band 5 NFC پایش کند. این ویژگی هنوز برای سایر دستگاه ها در دست توسعه است.

علاوه بر این ، با مدیریت جدید دستگاه مستقل، کاربران چند دستگاه با راحتی بیشتری می توانند از برنامه استفاده کنند. همچنین، این برنامه دارای یک مدیر اطلاعات شخصی است که می تواند به طور مستقل به روز شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *