سامسونگ با عرضه All-in-One Pro به بازگشت تدریجی خود به بازار کامپیوترهای دسکتاپی ادامه می دهد. این کامپیوتر جدید شیک دارای چندین ویژگی قانع کننده است و از موفقیت مدل دسکتاپ قبلی خود پیروی می کند. بیایید ویژگی های آن را در اینجا مرور کنیم.

All-in-One Pro دارای یک قاب فلزی بسیار باریک با اندازه 6.5 میلی متر است که زیبایی مینیمالیستی را به ارمغان می آورد. سامسونگ یک کیبورد و ماوس بی‌سیم با سبک مشابه را برای حفظ یک تجربه بصری منسجم ارائه می‌کند. صفحه نمایش کامپیوتر اندازه 27 اینچی با وضوح 4K دارد. برای صدا، کامپیوتر All-In-One Pro جدید سامسونگ شام بلندگوهای سه بعدی است که از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. در داخل، رایانه شخصی مجهز به پردازنده Intel Core Ultra است، اگرچه شرکت مدل خاصی از سیلیکون را مشخص نکرده است.

علاوه بر این، ظرفیت‌های رم و SSD نیز به خوبی مشخص نشده، اما پیکربندی پایه احتمالا حداقل 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می باشد. All-in-One Pro به اتصالاتی همچون یک پورت HDMI، چندین پورت USB Type-A، یک پورت اترنت و یک جک هدفون استاندارد متکی است و گزینه های بی سیم شامل بلوتوث 5.3 و وای فای 6E می شود.

همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ از اکوسیستم گلکسی خود در All-in-One Pro استفاده کرده و این دستگاه Windows 11 Home از پیش نصب شده دارد و شامل برنامه‌هایی مانند Buds Auto Switch، Multi Control، Quick Share و Second Screen برای انتقال یکپارچه فایل و انعکاس نمایشگر با تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی می شود. علاوه بر این، برنامه Windows Phone Link به کاربران امکان می دهد اعلان های تلفن را مدیریت کرده و به راحتی از رایانه خود پاسخ دهند.  سامسونگ All-in-One Pro برچسب قیمتی معادل 1.99 میلیون وون کره جنوبی (تقریباً 1469 دلار) دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *