متا امروز اعلام کرد فیس‌بوک مسنجر مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کند. ابتدا، اکنون می‌توانید “عکس‌های HD” را در مسنجر ارسال کنید، فقط با انتخاب تصویری که می‌خواهید ارسال کنید و سپس کلید HD را که اکنون ظاهر می‌شود، قبل از زدن دکمه Send روشن کنید.

عکس‌های HD اخیراً در واتس‌اپ ظاهر شده‌اند، و دیدن اینکه برنامه پیام‌رسان بزرگ دیگر متا در نهایت از این کار پیروی می‌کند بسیار عالی است. عکس‌های HD که در مسنجر دریافت می‌کنید دارای برچسب “HD” در گوشه بالا سمت راست خواهند بود، بنابراین می‌دانید که چشمانتان شما را فریب نمی‌دهند.

در مرحله بعد، می توانید آلبوم های مشترک با دوستان و خانواده ایجاد کنید، جایی که می توانید عکس ها و ویدیوها را اضافه کنید. برای ایجاد چنین آلبومی، در یک چت گروهی چند عکس را انتخاب کنید، سپس روی Create album بزنید (یا روی یک عکس در چت طولانی فشار دهید و روی ایجاد آلبوم ضربه بزنید). برای افزودن عکس و ویدیو به یک آلبوم موجود، روی افزودن به آلبوم ضربه بزنید. البته در صورت تمایل می توانید نام آلبوم ها را نیز تغییر دهید.

همه افراد در یک چت گروهی می‌توانند تمام عکس‌ها و ویدیوهای یک آلبوم مشترک را مشاهده، اضافه، حذف و دانلود کنند. برای رفتن به آلبوم(های مشترک) چت، روی نام چت گروهی بزنید، سپس روی Media بزنید و آنها را در آنجا خواهید دید. این در هفته های آینده منتشر خواهد شد. در ادامه، اکنون می توانید افراد را با یک کد QR به مسنجر اضافه کنید. هر کسی یکی را دریافت می‌کند، و شما می‌توانید آن را اسکن کنید تا فردی را اضافه کنید، یا از طریق یک پیوند، آن را به اشتراک بگذارید.

در نهایت، مسنجر محدودیت حجم فایل‌ها را افزایش داده است و اکنون می‌توانید فایل‌هایی تا سقف 100 مگابایت ارسال کنید. همه فرمت‌های اصلی پشتیبانی می‌شوند، از جمله Word، PDF، Excel، و zip – این یک ویژگی آشکار گمشده از دیرباز بوده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *