نرم افزار و اینترنت

دیسکورد از قابلیت جدید Linked Roles معرفی کرد

دیسکورد حساب‌هایی را که به پروفایل خود لینک داده‌اید، به بخشی کلیدی از تجربه چت تبدیل می‌کند. این پلتفرم در حال معرفی سیستمی به نام Linked Roles است که در آن ادمین‌ها و گردانندگان می‌توانند به افراد اجازه دسترسی به کانال‌های خاص و حتی کل سرورها را بر اساس برنامه‌ها و وب‌سایت‌های شخص ثالث که آن افراد به حساب دیسکورد خود وصل کرده‌اند، بدهند.

در یک پست وبلاگ بسیار دقیق در روز دوشنبه، این شرکت می‌گوید این ویژگی که در چند هفته آینده ارائه خواهد شد، از اتصال حساب‌های سایت‌هایی مانند استیم، توییتر، ردیت و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و سپس مدیران سرور می توانند فیلترهای خاصی را بر اساس آن اتصالات تنظیم کنند. برای مثال، آنها می‌توانند این کار را انجام دهند تا فقط افرادی که دارای یک حساب Crunchyroll مرتبط هستند بتوانند وارد کانال «Anime-Fans» شوند یا اینکه برای دیدن چت «Garage-Sale» باید یک حساب eBay مرتبط داشته باشید.

به گفته دیسکورد، کاربران به‌طور خودکار این Linked Roles را بر اساس حساب‌هایی که به آن متصل کرده‌اند اختصاص نمی‌دهند، زیرا ممکن است باعث ایجاد برخی نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی شود. درعوض، آنها می‌توانند فهرستی از نقش‌هایی را که واجد شرایط آنها هستند، بر اساس حساب‌هایی که لینک داده‌اند، ببینند و اگر می‌خواهند آن‌ها را بپذیرند، می‌توانند انتخاب کنند. با کلیک بر روی نام آن در گوشه سمت چپ بالا و جستجوی دکمه Linked Roles، می‌توانید ببینید که آیا یک سرور نقش‌های مرتبط را ارائه می‌دهد یا خیر.

همانطور که از نام آن پیداست، Linked Roles نوعی ترکیبی است بین سیستم اتصالات که به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به حساب‌های دیگر خود و سیستم نقش‌ها را به اشتراک بگذارید که به ادمین‌ها و ناظران کمک می‌کند تا به بخش‌هایی از سرور دسترسی داشته باشند. اما Discord همچنین اتصالات بهبود یافته را به عنوان راهی برای تأیید خود برای سایر کاربران ارائه می کند؛ برخی از آنها اطلاعات و آمار بیشتری را در مورد حسابی که شما لینک داده اید ارائه می دهند، بنابراین افراد می توانند مثلاً کارمای ردیت یا رتبه فروشنده شما را در eBay ببینند. دیسکورد می‌گوید هدف اصلی Linked Roles “به ایجاد حس امنیت در فضای شما” و به خودکار کردن فرآیند تعیین اینکه آیا افراد قانونی هستند یا نه، کمک می کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا