متا از به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم دستیار هوش مصنوعی خود، Meta AI، خبر داد که با استفاده از مدل متن‌باز متن‌باز Llama 3 (LLM) ساخته شده است. این شرکت می گوید “اکنون هوشمندترین دستیار هوش مصنوعی است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.” در مورد سناریوهای مورد استفاده، این شرکت توانایی کمک به کاربران را برای مطالعه برای آزمایش، برنامه ریزی شام و برنامه ریزی شبانه روز به کار می گیرد. شما مته را می دانید. این یک ربات چت هوش مصنوعی است.

با این حال، هوش مصنوعی متا، پس از یک آزمایش با دایرکت مسیج های اینستاگرام در هفته گذشته، تقریباً به هر گوشه و کناری در کل مجموعه شرکت گسترش یافته است. هنوز در اینستاگرام در دسترس است، اما اکنون کاربران می‌توانند از طریق مسنجر، فیدهای فیسبوک و واتس‌اپ به آن دسترسی داشته باشند. چت بات همچنین دارای یک پورتال وب اختصاصی به آدرس meta.ai است. برای استفاده از این روش نیازی به ورود به سیستم شرکت ندارید، اگرچه تصاویری تولید نمی کند. عینک‌های هوشمند Ray-Ban که اخیراً منتشر شده‌اند نیز با ربات ادغام می‌شوند و به زودی هدست‌های Quest می آید.

در مورد تولید تصویر، متا می‌گوید که اکنون بسیار سریع‌تر شده و در حین تایپ کردن، تصاویر را تولید می‌کند. همچنین از GIF های متحرک سفارشی استفاده می کند که بسیار جالب است. امیدواریم که بتواند با موفقیت تصاویری از نژادهای مختلف مردم ایجاد کند. متا همچنین همراه با این به‌روزرسانی، دسترسی جهانی را نیز گسترش می‌دهد، زیرا هوش مصنوعی متا به بیش از ده‌ها کشور خارج از آمریکا می‌آید که شامل استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، پاکستان، اوگاندا و دیگران می شود. با این حال، یک هشدار مهم وجود دارد و آنهم زبان انگلیسی است که برای مخاطبان جهانی چندان مفید به نظر نمی رسد.

در مورد ایمنی و قابلیت اطمینان، این شرکت می گوید که Llama 3 در مقایسه با Llama 2 بر روی یک مجموعه داده گسترده آموزش دیده است. همچنین از داده های مصنوعی برای ایجاد اسناد طولانی برای آموزش استفاده کرد و ادعا کرد که تمام منابع داده ای را که حاوی “حجم بالایی از اطلاعات شخصی در مورد افراد خصوصی” شناخته شده هستند، حذف کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *