ریزر به تازگی کنترلر بازی موبایل Kishi Ultra را منتشر کرده که جانشین کیشی V2 پرو محبوب است. این کنترلر این مملو از پیشرفت‌هایی، از جمله فرم فاکتور بزرگ‌تر برای قرار دادن دستگاه‌های همراه قوی‌تر مانند تبلت‌های 8 اینچی و حتی برخی از تاشوها مانند گلکسی زد فولد 5 است. این کنترلر همچنین سازگاری USB-C را ارائه می دهد، بنابراین تقریباً با هر دستگاهی که وجود دارد کار کند، تا زمانی که مناسب باشد. به یاد داشته باشید، حتی محصولات مدرن اپل هم اکنون دارای پورت USB-C هستند.

ریزر می‌گوید این کنترلر “برای ارائه یک تجربه کنسول معتبر در سری آیفون 15، آیپد مینی و تبلت‌های اندرویدی با نمایشگر 8 اینچی طراحی شده است”. برای این منظور، از فناوری لمسی Sensa HD اختصاصی این شرکت برخوردار است که شامل یک سیم پیچ لمسی در نزدیکی هر دست برای افزایش غوطه وری است. این شرکت می گوید که این تجربه در واقع از آنچه در کنترلرهای کنسول سنتی یافت می شود، پیشی خواهد گرفت. Interhaptics SDK که به تازگی منتشر شده، حتی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که “تجارب لمسی سفارشی” را ایجاد کنند.

این غوطه وری با ادغام با سیستم نورپردازی Chroma RGB Razer بیشتر بهبود یافته است. این اجازه می دهد تا طرح های نوری قابل تنظیمی داشته باشید، که به بازیکنان اجازه می دهد “تکه ای از تنظیمات اتاق گیمر خود را با خود بیاورند.” علاوه بر نورپردازی و لمسی، این کنترلر دارای دکمه های اختصاصی Mecha-Tactile ABXY و پد D هشت جهته است. تریگرهای جلوه هال به اندازه کنسول، دکمه های چند منظوره L4/R4 قابل برنامه ریزی و چوب شست با اندازه کامل، با حلقه های ضد اصطکاک وجود دارد.

فرم فاکتور گسترش یافته همچنین به این معنی است که باید با اکثر دستگاه ها بدون نیاز به برداشتن قاب کار کند. ریزر Kishi Ultra هم اکنون در دسترس است و 150 دلار قیمت دارد. این کنترلر با نسخه به روز شده Kishi V2 ملحق شده که اکنون از طریق USB-C متصل می شود. قیمت آن 100 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *