موبایل و تبلت

با هواوی پاکت 2 آشنا شوید: اولین تاشو با چهار دوربین خارجی

هواوی امروز جدیدترین گوشی تاشوی خود را به نام Pocket 2 با پیشرفت‌هایی در سراسر جهات معرفی کرد. این اولین دستگاه هواوی از این نوع است که لولای قطره‌ای را برای شکاف صفر پیاده‌سازی می‌کند و همچنین اولین تاشو در جهان با چهار دوربین روی کاور آن است.

هواوی یک نمایشگر LPTO OLED تاشو 6.94 اینچی در داخل قرار داده، در حالی که صفحه روی کاور دارای صفحه نمایش دایره ای 1.15 اینچی در کنار جزیره دوربین با طراحی متقارن دایره ای دوگانه است. نمایشگر داخلی دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و نمایشگر کاور مجهز به وضوح 340 در 340 پیکسل می باشد.

این شرکت چندی پیش افشای چیپست های خود را متوقف کرد و ما فقط می توانیم فرض کنیم که این گوشی جدید از کایرین 9000S قدرت می گیرد. رم 12 گیگابایت با سه گزینه حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی همراه است. همچنین یک Pocket 2 Art با ظاهری شیک تر و یک ترکیب رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی وجود دارد.

دوربین اصلی در پشت پاکت 2 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر و دیافراگم f/1.6 است. دوربین فوق عریض سنسور 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 داشته، در حالی که لنز تله فوتو 3 برابری F/2.4 در مقابل یک تصویرگر 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و OIS را ارائه می‌دهد. واحد چهارم در واقع یک سنسور 2 مگاپیکسلی UV است. به گفته هواوی، دوربین فراطیفی می تواند شدت اشعه ماوراء بنفش را تشخیص دهد و به شما پیشنهاد می دهد از ضد آفتاب روی صورت خود استفاده کنید و حتی لکه های عمیق خورشید را تشخیص دهید.

این تلفن از پیام‌های ماهواره‌ای دو طرفه از طریق بایدو، سیستم ناوبری ماهواره‌ای چینی پشتیبانی می‌کند. پاکت 2 دارای باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است که بزرگتر از هر تاشوی قبلی در مجموعه این شرکت است. علاوه بر این، شارژ بی سیم 40 واتی نیز برای اولین بار وجود دارد، در حالی که شارژ سیمی آن 66 وات است. یک تلفن نسبتا کوچک به سرعت گرم می شود، بنابراین هواوی از VC استفاده می کند که به راحتی در نیمه بالایی قرار دارد. همچنین چندین لایه گرافیتی برای بهبود هدایت حرارتی وجود دارد.

این تلفن همراه با سیستم عامل HarmonyOS 4 عرضه می‌شود و رابط کاربری آن، سفارشی‌سازی صفحه‌نمایش را بسیار آسان‌تر می‌کند. این می تواند یک ساعت، یک والپیپر مود، یک GIF با یک حیوان خانگی متحرک زیبا، یا حتی یک آواتار باشد. امکانات عملا بی پایان هستند. البته برای اعلان ها و صفحه دوم برای گرفتن سلفی با دوربین اصلی نیز استفاده می شود و از آنجایی که گوشی ابتدا در چین عرضه می شود، نمایشگر می تواند کد QR را برای پرداخت های هوشمند تجسم کند.

هواوی پاکت 2 را در چهار رنگ خاکستری تاهیتی، سفید روکوکو، بنفش و مشکی ارائه می‌کند. نسخه هنری Art Dream Blue آن 10999 یوان (بیش از 1500 دلار) قیمت دارد. گزینه های مقرون به صرفه تر دیگر شامل 7499 یوان (1040 دلار) برای گزینه 256 گیگابایتی، 7999 یوان (1110 دلار) برای گزینه 512 گیگابایت یا 8499 یوان (1180 دلار) برای 1 ترابایت می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا