نرم افزار و اینترنت

تلگرام 15 ویژگی جدید نظیر مشاهده پروفایل را منتشر کرد

تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود در ماه جاری، این بار 15 ویژگی تازه به اپلیکیشنش اضافه کرد. به گفته پاول دورو، اپلیکیشن پیام‌رسان اخیراً از بیش از 900 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده که نیمی از آنها روزانه تلگرام را باز می‌کنند.

با اضافه شدن به صفحه تنظیمات، بخش My Profile به شما امکان می دهد پروفایل تلگرام خود را همانطور که سایر کاربران می بینند مشاهده کنید و بتوانید به سرعت تغییراتی در آن ایجاد کنید. اگر تاریخ تولد خود را ذخیره کرده باشید، افرادی که در روز تولد شما از پروفایل شما بازدید می کنند با کانفتی متحرک و بادکنک استقبال می شوند.

از طرفی تلگرام با نمایش بنر در لیست چت، تولد دیگران را به شما یادآوری می کند. توجه داشته باشید که تاریخ تولد شما به طور پیش فرض فقط برای مخاطبین قابل مشاهده است، اما می توانید آن را در تنظیمات حریم خصوصی خود تغییر دهید. یک تب Channels جدید در رابط جستجو وجود دارد که در آن برنامه کانال‌های پیشنهادی با موضوعات مشابه را نشان می‌دهد. اگر ادمین هستید، می توانید کانال خود را در صفحه پروفایل خود در بالای بیو خود با پیش نمایش دقیق آخرین پست به نمایش بگذارید.

مدیران کانال می‌توانند با انتخاب حداکثر تعداد واکنش‌هایی که یک پست می‌تواند داشته باشد، واکنش‌ها را مدیریت کنند. اکنون تلگرام به شما امکان می دهد نام کاربری کلکسیونی خود را به حساب یا کانال خود پیوند دهید. نام کاربری دارای ویژگی هایی در صفحه پروفایل شما با جزئیات اضافی مانند هزینه و زمان به دست آوردن آن است.

هنگام اشتراک‌گذاری مکان‌های زنده با دوستان یا چت‌های گروهی، اکنون می‌توانید زمان بیشتری را به یک مکان مشترک موجود اضافه کنید و حتی آن را برای مدت زمان نامحدودی تمدید کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌هایی درباره واکنش‌ها به استوری‌های تلگرام دریافت کنید و یک دکمه جابجایی جدید به شما امکان می‌دهد کنترل کنید چه کسی می‌تواند به استوری‌های شما واکنش نشان دهد.

نمایش فوری تلگرام برای وب‌سایت‌ها اکنون در برنامه دسکتاپ آن در دسترس است، بنابراین می‌توانید یک صفحه وب و “تمام رسانه‌های آن را مستقیماً در برنامه خود با زمان بارگذاری صفر باز کنید”. برای کاربران پریمیوم، تلگرام یک دکمه جابجایی برای نمایش تبلیغات در برنامه اضافه کرده است. به گفته شرکت، این ویژگی می تواند برای مشاغل و کاربرانی که می خواهند بررسی کنند چگونه تبلیغات خود در برنامه ظاهر می شود مفید باشد.

علاوه بر این، کاربران پریمیوم می‌توانند ایموجی‌های متحرک و سفارشی را در نظرسنجی‌ها قرار دهند. آن‌ها می‌توانند استوری ها را به‌صورت ناشناس و بدون جلب توجه تماشا کنند. این ویژگی به آنها امکان می دهد “نماهای اخیر خود را پنهان کنند و تا 25 دقیقه آینده به مخفی کردن نماها ادامه دهند.” برای فعال کردن آن، یک استوری را در فید خود فشار داده و نگه دارید و “View Anonymous” را از لیست انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا