موبایل و تبلت

نسخه آیپد شبیه ساز بازی دلتا در راه است

شبیه ساز محبوب نینتندو، دلتا، که چند هفته پیش در اپ استور برای آیفون عرضه شد، اکنون نسخه ای را دریافت می کند که برای iPad بهینه شده است. توسعه‌دهنده Riley Testut این آخر هفته یک به‌روزرسانی را در تردز به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد یک اپلیکیشن آیپد در حال کار است و اکنون از زمانی که اپل لحن خود را در شبیه‌سازهای بازی تغییر داده، در اولویت قرار دارد.

برنامه آیپد “رو به اتمام است” و مشترکین Patreon Testut می‌توانند آن را از طریق AltStore، بازار جایگزینی که توسعه‌دهنده چند سال پیش برای بارگذاری جانبی برنامه‌های iOS و iPadOS ایجاد کرده بود، دریافت کنند. در غیر این صورت، می توانید کمی صبر کنید تا با آپدیت بزرگ بعدی دلتا، نسخه 1.6 عرضه شود.

در این پست، Testut همچنین پیش نمایش کوچکی از نحوه اجرای آن در iPad را به اشتراک گذاشت. دلتا به‌عنوان جانشین شبیه‌ساز Game Boy Advance Testut، GBA4iOS، منتشر شد و از تعداد زیادی از سیستم‌های نینتندو از جمله NES، SNES، N64 و DS پشتیبانی می‌کند. تا پایان نسخه آیپد زمان زیادی نمی‌گذرد – Testut نوشت که تیم فقط باید “پوسته‌های کنترلر را تکمیل کند [و] برخی از آخرین باگ‌ها را برطرف کند”.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا