گوناگون

این پهپاد جدید 299 دلاری DJI برای مبتدیان طراحی شده است

جدیدترین محصول DJI یکی دیگر از پهپادهای Mini است. دوربین آن می‌تواند ویدیوی 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم‌برداری 60 فریم در ثانیه با وضوح 2.7K، با افزایش نرخ بیت تا 100 مگابیت در ثانیه ضبط کند، که باید کیفیت ویدیویی بالاتر را در هر دو تنظیمات تضمین کند. در حالی که این مشخصات ممکن است هیجان انگیز نباشد، شاید قیمت آن هیجان انگیز باشد.

DJI Mini 4K نمی توان با سری Mini Pro که چندین صد دلار بیشتر بوده، اشتباه گرفت؛ Mini 4K با قیمت 299 دلار کمتر از 249 گرم وزن دارد، تاشو است و نیازی به ثبت نام FAA ندارد. این مشخصات سری Mini را به جلو نمی‌برد، اما همه موارد ضروری را برای خلبانان مبتدی هواپیماهای بدون سرنشین از جمله زوم دیجیتال 2 برابری هنگام ضبط با کیفیت 4K، گیمبال 3 محوره و لرزش‌گیر الکتریکی تصویر را پوشش می‌دهد.

DJI می گوید که می تواند ویدیوهای 1080p را تا فاصله 10 کیلومتری منتقل کند. همچنین یک بار دیگر مقاومت در برابر باد سطح 5 وجود دارد و می تواند تا 31 دقیقه (یا تا 93 دقیقه با بسته نرم افزاری Fly More 449 دلاری DJI) پرواز کند. Mini 4K همچنین دارای حرکات تک ضربه ای و ویژگی هایی مانند helix، dronie و پشتیبانی از عکسبرداری پانوراما است. اگر کاملاً تازه کار هستید، برنامه همراه DJI دارای آموزش پرواز و برخاستن و فرود با یک ضربه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا