موبایل و تبلت

از وصله امنیتی آوریل 2024 تا بازطراحی نوار صدا در آپدیت وان پلاس 9R

وان پلاس به طور پیوسته به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.600 را برای همه دستگاه‌های واجد شرایط خود عرضه می‌کند. این به روز رسانی اکنون به وان پلاس 9R رسیده است و چندین ویژگی جدید با هدف بهبود تجربه کاربر ارائه می دهد.

این به روز رسانی با وصله امنیتی اندروید آوریل 2024 همراه با ویژگی هایی مانند توانایی انجام جستجوی فازی از نوار جستجوی صفحه اصلی در حالت کشو ارائه می شود. این به روز رسانی همچنین امکان فعال کردن Torch را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه کاهش صدا در هنگام خاموش شدن صفحه نمایش فراهم می کند. کاربران اکنون می توانند صدا را برای برنامه های جداگانه بر اساس نیاز خود تنظیم کنند.

طراحی نوار صدا نیز برای سازگاری بصری بهبود یافته است. این به روز رسانی همچنین قابلیت استفاده از قفل اثر انگشت را بدون بیدار کردن صفحه نمایش اضافه می کند. در نهایت، به روز رسانی ثبات کلی سیستم را بهبود می بخشد. این به روز رسانی در حال حاضر فقط برای کاربران هندی در دسترس است. اگر اعلان به‌روزرسانی OTA را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی با رفتن به Settings > About Device > OxygenOS > Check for Update بررسی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا