موبایل و تبلت

معرفی شارپ Aquos R9 با نمایشگر 240 هرتز LTPO

شارپ گوشی هوشمند جدیدی را در سری Aquos خود عرضه کرده است. جدیدترین پیشنهاد Aquos R9 بوده که به عنوان جانشین R8 وارد بازار می شود. شارپ Aquos R9 مجهز به صفحه نمایش Pro-IGZO OLED با اندازه 6.5 اینچ و وضوح فول اچ دی پلاس بوده که نرخ نوسازی متغیر LTPO بالا 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت دارد. همچنین پنل آن از Dolby Vision پشتیبانی می کند.

گفته می شود که به بزرگترین جعبه بلندگوهای استریو در گوشی Aquos با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos مجهز شده است. شارپ Aquos R9 دارای طراحی جعبه‌ای با قاب تخت است. یک اسکنر اثر انگشت کناری در دکمه پاور تعبیه شده و پنل پشتی شامل یک جزیره دوربین دایره ای شکل بوده که سنسور اصلی 50.3 مگاپیکسلی لایکا مجهز به OIS با دیافراگم f/1.9 و یک لنز 50.3 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با میدان دید 122 درجه در آن تعبیه شده است.

در جلو، دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی 50.3 مگاپیکسلی است. زیر کاپوت، شارپ Aquos R9 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 است و با 12 گیگابایت رم LPDDR5x و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. این دستگاه توسط یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شده و روی سیستم عامل اندروید 14 به صورت خارج از جعبه اجرا می شود. گزینه های اتصال در R9 شامل WiFi، NFC و بلوتوث 5.4 است. شارپ در حال حاضر قیمت Aquos R9 را فاش نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا