موبایل و تبلت

Circle to Search اندروید اکنون می‌تواند به دانش‌آموزان در حل تکالیف ریاضی و فیزیک کمک کند

گوگل قابلیت دیگری را برای ویژگی Circle to Search خود در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O این شرکت معرفی کرده و این چیزی است که می تواند به دانش آموزان کمک کند تا موضوعات کلاسی بالقوه دشوار را بهتر درک کنند. این ویژگی اکنون می‌تواند دستورالعمل‌های گام به گام را برای “مسائل کلمات فیزیک و ریاضی” به آنها نشان دهد.

آنها فقط باید این ویژگی را با فشار طولانی دکمه هوم یا نوار ناوبری فعال کنند و سپس دور مشکلی که باعث سرگردانی آنها شده را بچرخانند، اگرچه برخی از مشکلات ریاضی نیاز به ثبت نام کاربران در ویژگی آزمایشی Search Labs گوگل دارند. این شرکت می‌گوید که قابلیت جدید Circle to Search توسط خانواده جدید مدل‌های هوش مصنوعی آن به نام LearnLM که به‌طور خاص برای یادگیری ایجاد و تنظیم شده، ممکن شده است.

همچنین در حال برنامه ریزی برای انجام تنظیماتی در این قابلیت خاص و ارائه نسخه ارتقا یافته در اواخر امسال است که می تواند مشکلات پیچیده تری را “شامل فرمول های نمادین، نمودارها، نمودارها و موارد دیگر” حل کند. گوگل در اوایل سال جاری Circle to Search را در یک رویداد Samsung Unpacked راه‌اندازی کرد، زیرا این ویژگی ابتدا در گلکسی 24 و همچنین در دستگاه‌های پیکسل 8 در دسترس بود، اما هم‌اکنون برای دستگاه‌های گلکسی اس 23، گلکسی اس 22، زد فولد، زد فلیپ، پیکسل 6 و پیکسل 7 نیز عرضه شده است و احتمالاً در آینده به سخت‌افزارهای بیشتری راه پیدا خواهد کرد.

علاوه بر قابلیت جدید Circle to Search، گوگل همچنین فاش کرده است که دستگاه‌هایی که از دستیار چت ربات Gemini برای اندروید پشتیبانی کنند، اکنون می‌توانند آن را به عنوان یک پوشش در بالای برنامه‌ای که در حال حاضر باز است، نمایش دهند. سپس کاربران می‌توانند تصاویر را مستقیماً از روی هم‌پوشانی به برنامه‌هایی مانند Gmail بکشند و رها کنند، یا از پوشش برای جستجوی اطلاعات استفاده کنند، بدون اینکه مجبور باشند از هر کاری که انجام می‌دهند به سمت چپ بکشند.

آنها می توانند روی “Ask this video” ضربه بزنند تا اطلاعات خاصی را در یک ویدیوی یوتیوب که باز است پیدا کنند، و اگر به Gemini Advanced دسترسی دارند، می توانند از گزینه “Ask this PDF” برای یافتن اطلاعات از اسناد طولانی استفاده کنند. گوگل همچنین قابلیت‌های چندوجهی را برای Nano، کوچک‌ترین مدل از خانواده Gemini که می‌تواند اطلاعات روی دستگاه را پردازش کند، ارائه می‌کند. Gemini Nano به‌روزرسانی‌شده که می‌تواند مناظر، صداها و زبان گفتاری را پردازش کند، اواخر امسال به صفحه‌خوان TalkBack Google می‌آید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا